کلیدواژه ارزش ادراک شده مشتری / (12 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
11.
نویسنده : اصانلو، بهاره ؛ خدامی، سهیلا ؛
مجله:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی دوم 1394، سال هفتم - شماره 14 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 13 تا 32 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتوفاداری مشتریتصویر برندسودآوری مشتری برای سازمانارزش ادراک شده مشتریمشتریمشتریانسودآوری مشتریاطلاعاتخرید مجدد مشتریسازمان
-
12.
نویسنده : فاطمی، زهرا ؛ سعادت یار، فهیمه ؛ هرندی، عطاءاله ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1393 - شماره 13 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 125 تا 140 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشتریکیفیت ادراک شده مشتریارزش ادراک شده مشتریتصویر ذهنی مشتری
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (3 مقاله)
- علمی-پژوهشی (3 مقاله)
- بین المللی (2 مقاله)
- A (1 مقاله)
- C (1 مقاله)
- الف (1 مقاله)