کلیدواژه ارزش تبلیغات شبکههای اجتماعی / (1 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : زارعی، عظیم اله ؛ نویسنده : طاهری، غزاله ؛
مجله:مدیریت برند»بهار 1398 - شماره 17 ، ب (وزارت علوم/ISC (48 صفحه - از 17 تا 64 )
کلیدواژه ها:ارزش تبلیغات شبکههای اجتماعیتعلق به جامعه برندکیفیت ارتباط برندحمایتبرنـدبـهبرنــدتبلیغاتبـابــه
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مدیریت برند 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (1 مقاله)