کلیدواژه ارزش ویژه مبتنی بر مشتری / (1 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : پورعطار، علیرضا ؛ نویسنده : سرتیپ زاده، لیلا ؛ جعفری هفتخوانی، نادر ؛
مجله:اندیشه مدیریت راهبردی»پاییز و زمستان 1400 - شماره 30 ، ب (وزارت علوم/ISC (37 صفحه - از 199 تا 235 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندبرندپویانماییارزش ویژه مبتنی بر مشتریبازاریابی سرگرمی
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه اندیشه مدیریت راهبردی 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (1 مقاله)