کلیدواژه ارزیابی خدمات / (8 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : زرداری، سولماز ؛ زارع دارابی، سودابه ؛ نویسنده مسئول : عطاپور، هاشم ؛
مجله:تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانههای عمومی»تابستان 1401 - شمااره 109 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 171 تا 188 )
کلیدواژه ها:کتابخانههای روستایینظریه محرومیت اجتماعیارزیابی خدماتاستان آذربایجانشرقی.اطلاعاتروستاییاناجتماعیکاربران
-
2.
نویسنده : نوروزی، یعقوب ؛ عباسی، فاطمه ؛ حیدرنیا، زهرا ؛
مجله:علوم و فنون مدیریت اطلاعات»زمستان 1397 - شماره 13 ISC (28 صفحه - از 3 تا 30 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتارزیابی خدماتمدلهای ارزیابیکتابخانهها و مراکز اطلاع رسانی
-
3.
نویسنده : چنگانیان خوراسگانی، محمدحسین ؛ عاصمی، عاصفه ؛
مجله:نظام ها و خدمات اطلاعاتی»زمستان 1394 و بهار 1395، سال پنجم - شماره 1 و 2 (14 صفحه - از 91 تا 104 )
کلیدواژه ها:کتابخانه دانشگاهیکیفیت خدماتلایب کوالارزیابی خدمات
-
4.
نویسنده : اصنافی، امیررضا ؛ ارشدی، ھما ؛ پیری، زھرا ؛ صفازاده، سارا ؛ میرزایی، مریم ؛
مجله:دانش شناسی»تابستان 1392 - شماره 21 ، علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد/ISC (17 صفحه - از 19 تا 35 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتارزیابی خدماتلایبکوالروششناسی شش سیگمامرکز منطقهای اطلاعرسانی علوم و فناوری اطلاعاتبازده کیفی
-
5.
نویسنده : بیرانوند، علی ؛ ابراهیم سمیعی، محمد ؛ رحمانیان، ساره ؛
مجله:دانش شناسی»بهار 1392 - شماره 20 ، علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد/ISC (18 صفحه - از 20 تا 37 )
کلیدواژه ها:كيفيت خدماتروش شناسي شش سيگماارزيابي خدماتمركز منطقه اي اطلاع رساني علوم و فناوري اطلاعاتبازده كيفيلايبكوال
-
6.
نویسنده : جفری پمرانتز ؛ مترجم : طباطبایی، فائزه ؛
مجله:کتاب ماه کلیات»دی 1389 - شماره 157 (7 صفحه - از 67 تا 73 )
کلیدواژه ها:ارزیابیمدیریت کتابخانهخدمات مرجع بر خطاطلاعاتخدماتکاربرانکتابخانهارزیابی خدماتکتابداران
-
7.
نویسنده : باباغیبی، نجمه ؛ فتاحی، رحمت الله ؛
مجله:کتابداری و اطلاع رسانی»زمستان 1387 - شماره 44 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 172 تا 184 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتارزیابی خدماتابزار لایبکوآلکتابخانههای دانشگاه فردوسی مشهدکتابدارانکاربراناطلاعاتلایبکوآلسنجش کیفیت خدمات
-
8.
مترجم : دخت افیونی، مهین ؛
مجله:کتابداری و اطلاع رسانی»تابستان 1386 - شماره 38 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (6 صفحه - از 156 تا 161 )
کلیدواژه ها:اصول اخلاقیخدمات کتابخانهمنابع کتابخانهدسترسی به منابعنیروی انسانی کتابخانهارزیابی خدمات
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه کتابداری و اطلاع رسانی 2 |
نشریه دانش شناسی 2 |
نشریه علوم و فنون مدیریت اطلاعات 1 |
نشریه نظام ها و خدمات اطلاعاتی 1 |
نشریه تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانههای عمومی 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (5 مقاله)