کلیدواژه سنجش کیفیت خدمات / (7 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : حق جوی جوانمرد، نسترن ؛ شاه حسینی، محمدعلی ؛ نویسنده مسئول : کیماسی، مسعود ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1401 - شماره 45 ، ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 189 تا 216 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتمرور نظاممندسنجش کیفیت خدماتفینتکمشتریاطلاعاتخدماتمشتریانفینتکها
-
2.
نویسنده : میکائیلی، فتاح ؛ آقا گلزاده، غلامحسین ؛
مجله:پژوهش های مدیریت انتظامی»پاییز 1393 - شماره 31 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 465 تا 491 )
کلیدواژه ها:ادراکاتانتظاراتکيفيت خدماتپاسخگويياطمينانهالگويقابل اعتمادحفظ ظاهرپلیسسنجش کیفیت خدماتکارکنانمدیریت کیفیت
-
3.
نویسنده : میر غفوری، سید حبیب الله ؛ حاتمی منش، مهدی ؛ بنی فاطمه، سید علی محمد ؛
مجله:جهانی رسانه»پاییز و زمستان 1392 - شماره 16 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 27 تا 51 )
کلیدواژه ها:اینترنتوب کوالسنجش کیفیت خدماتای نیوزکوالسایت های خبریاخبارمدلمؤلفهکاربراناخبار و اطلاعاتکیفیت سایتارزیابی
-
4.
نویسنده : باباغیبی، نجمه ؛ فتاحی، رحمت الله ؛
مجله:کتابداری و اطلاع رسانی»زمستان 1387 - شماره 44 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 172 تا 184 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتارزیابی خدماتابزار لایبکوآلکتابخانههای دانشگاه فردوسی مشهدکتابدارانکاربراناطلاعاتلایبکوآلسنجش کیفیت خدمات
-
5.
نویسنده : عزیزی، شهریار ؛
مجله:تدبیر»شهریور 1387 - شماره 196 (6 صفحه - از 54 تا 59 )
کلیدواژه ها:کارکنانمشتریکیفیت خدماتخدماتارزیابیمشتریانسنجش کیفیت خدمات
- 6.
-
7.
نویسنده : شیرازی، محمود ؛ براتکو، فاطمه ؛
مجله:مدیریت فردا»پاییز و زمستان 1382 - شماره 3 و 4 ISC (4 صفحه - از 53 تا 56 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتاندازهگیری کیفیت در آموزشسنجش کیفیتدانشجویانپاراسورامانسنجش کیفیت خدماتمدل
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
نشریه جهانی رسانه 1 |
نشریه پیک نور 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (3 مقاله)
- ب (1 مقاله)