کلیدواژه پاراسورامان / (5 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : اجلی، مهدی ؛ عظیمی، حسین ؛
مجله:مدیریت استاندارد و کیفیت»زمستان 1395 - شماره 22 ، علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 33 تا 42 )
کلیدواژه ها:کیفیترضایتمندیخدماتخدمتگیرندهپاراسورامان
-
2.
نویسنده : عظیمی، حسین ؛ منتظری نژاد، سمیه ؛
مجله:مطالعات فرهنگ ایثار»زمستان 1395، دوره یک - شماره 1 (5 صفحه - از 12 تا 16 )
کلیدواژه ها:رضایتاستان گیلانساماندهی گلزار شهداپاراسورامانخانواده شهید
-
3.
نویسنده : شریف زاده، فتاح ؛ وکیلی، یوسف ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»زمستان 1385 - شماره 84 ، علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (33 صفحه - از 86 تا 118 )
کلیدواژه ها:عوامل ملموس1قابلیت اطمینان2پاسخگویی3اطمینان خاطر4همدلی5کیفیت خدمات6ادراک مشتری از خدمتانتظار مشتری از خدمتمشتریکیفیت خدماتخدماتمشتریان
-
4.
نویسنده : منوریان، عباس ؛ امیری، سامع ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»تابستان 1384 - شماره 78 ISC (40 صفحه - از 5 تا 44 )
کلیدواژه ها:بیمهپاسخگوییهمدلیکیفیت خدماتمقیاس کیفیت خدماتعوامل محسوساطمینان خاطرقابلیت اعتبارمشتریمشتریانخدماتکارکنانارزیابی کیفیت خدماتشرکت بیمهشرکت بیمه ایرانانتظارات
-
5.
نویسنده : شیرازی، محمود ؛ براتکو، فاطمه ؛
مجله:مدیریت فردا»پاییز و زمستان 1382 - شماره 3 و 4 ISC (4 صفحه - از 53 تا 56 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتاندازهگیری کیفیت در آموزشسنجش کیفیتدانشجویانپاراسورامانسنجش کیفیت خدماتمدل
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه پژوهشنامه بیمه 2 |
نشریه مطالعات فرهنگ ایثار 1 |
نشریه مدیریت استاندارد و کیفیت 1 |
نشریه مدیریت فردا 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-ترویجی (2 مقاله)