کلیدواژه استراتژی بازاریابی / (89 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
51.
نویسنده : امیرافضلی، حمیده ؛ ملامحمدی، مجید ؛
مجله:پژوهش های علوم مدیریت»زمستان 1398 - شماره 1 (14 صفحه - از 22 تا 35 )
کلیدواژه ها:نوآوریاستراتژی بازاریابیشرکت های کوچک و متوسطبازاریابی نوآورانه
-
52.
نویسنده : قهرمان نژاد، محسن ؛ مالکی، مجتبی ؛ معظمی، علی ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»زمستان 1398 - شماره 15 (24 صفحه - از 117 تا 140 )
کلیدواژه ها:رهبریاﺳﺘﺮاﺗﮋی ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽﻋﻤﻠﮑﺮد ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽبازاریابیبازارعملکرد بازارمدیرانسازمان
-
53.
نویسنده مسئول : غفورپور، حسن ؛
مجله:بازاریابی پارس مدیر»پاییز 1398 - شماره 16 (17 صفحه - از 11 تا 27 )
کلیدواژه ها:استراتژی بازاریابیبازاریابی محتواییبازاریابی دیجیتالبازاریابی درونگرا
-
54.
نویسنده مسئول : محمدي، مهدي ؛ نویسنده : کلاته، اکبر ؛
مجله:بازاریابی پارس مدیر»پاییز 1398 - شماره 16 (10 صفحه - از 62 تا 71 )
کلیدواژه ها:استراتژی بازاریابیبازاریابی دیجیتالبازاریابی مجاورتی
-
55.
نویسنده : گودرزوند چگینی، ساناز ؛ تیموری، نازنین ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»تابستان 1398، دوره جدید - شماره 27 (38 صفحه - از 55 تا 92 )
کلیدواژه ها:استراتژی بازاریابیارزیابی محصولشرکت های صادراتی صنایع غذایی
-
56.
نویسنده : طاهری، احمد ؛ پرهیزکار، محمدمهدی ؛
مجله:مدیریت فردا»تابستان 1398 - شماره 59 ISC (18 صفحه - از 159 تا 176 )
کلیدواژه ها:روش دلفیمدیریت استراتژیکاستراتژی بازاریابیعوامل موفقیت استراتژی
-
57.
نویسنده : خنفری، صدیقه ؛
مجله:آفاق علوم انسانی»خرداد 1398 - شماره 26 (16 صفحه - از 53 تا 68 )
کلیدواژه ها:استراتژی بازاریابیهوش رقابتیفرصتهای بازاریتهدیدات رقبامخاطرات رقبا
-
58.
نویسنده : منصوری کاسوایی، هادی ؛ رحیم زاده، اشکان ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»بهار 1398 - شماره 11 (16 صفحه - از 107 تا 122 )
کلیدواژه ها:ﻋﻤﻠﮑﺮد ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽاﺳﺘﺮاﺗﮋی ﺳﺎزﻣﺎناﺳﺘﺮاﺗﮋی ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽﺧﻂﻣﺸﯽ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﻣﻨﺎﺑﻊ اﻧﺴﺎﻧﯽخطمشی مدیریت منابع انسانیاستراتژیسازمان
-
59.
نویسنده مسئول : نعامی، عبدالله ؛ نویسنده : یزدانفر، شیوا ؛ آزاد، ناصر ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1398، دوره جدید - شماره 37 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 99 تا 119 )
کلیدواژه ها:استراتژی بازاریابیاستراتژی بازاریابی دیجیتالالگوی مشتریمحتوی استراتژی بازاریابیبازاریابیدیجیتالاطلاعاتکسب و کارهای دیجیتالمشتری
-
60.
نویسنده : عزیزی، فیروزه ؛ بنیادی نائینی، علی ؛ مسیبی، علیرضا ؛
مجله:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»زمستان 1397، دوره هشتم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 89 تا 110 )
کلیدواژه ها:استراتژی بازاریابیمزیت رقابتی پایدار تصویر برند سازمانتعاملات اجتماعی مشتریان
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (14 مقاله)
- علمی-پژوهشی (7 مقاله)
- ج (4 مقاله)
- بین المللی (3 مقاله)
- علمی-ترویجی (3 مقاله)
- ملی (3 مقاله)
- الف (2 مقاله)
- B (1 مقاله)