کلیدواژه الگوی کانو / (7 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : سازور، اعظم ؛ حسینی، میرزاحسن ؛ فرهمند، مژگان ؛
مجله:بهبود مدیریت»زمستان 1390 - شماره 14 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم (23 صفحه - از 43 تا 65 )
کلیدواژه ها:بیمه الکترونیکالگوی کانوهوش تجاریالگوی QFD
-
2.
نویسنده : شاهین، آرش ؛ صالح زاده، رضا ؛ قندهاری، مهسا ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»بهار 1391، دوره شانزدهم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 73 تا 92 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریخوشه بندیالگوی کانوتوصیه خدماتAHP
-
3.
نویسنده : سسیلیا گاریبی ؛ اومبرتو گوتیرس ؛ آرتورو فیگروا ؛ مترجم : کریمی، مهدی ؛
مجله:کتاب ماه کلیات»تیر 1392 -شماره 187 (10 صفحه - از 80 تا 89 )
کلیدواژه ها:ارزیابیکیفیت خدماتالگوی کانوکتابخانة رقومیتوسعة عملکرد کیفی
-
4.
نویسنده مسئول : مظفری، عظیمه ؛ نویسنده : حیاتی، زهیر ؛ مظفری، افسانه ؛
مجله:مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات»پاییز 1395 - شماره 107 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 113 تا 125 )
کلیدواژه ها:نیازسنجیعدم قطعیترضایتکتابخانه ملی ایرانمراجعانخوشهبندیالگوی کانوالگوریتم کا- میانگینکتابخانهکتابمراجعهکنندگان
-
5.
نویسنده : صادقیعطاآبادی، محمد ؛ شاهمحمدی، غلامرضا ؛
مجله:مدیریت منابع در نیروی انتظامی»بهار 1396 - شماره 17 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 101 تا 128 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتخدمات الکترونیکرضایتمندی مشتریالگوی کانودفتر پلیس+ 10مشتریرضایت مشتریدفاتر خدمات الکترونیک انتظامیخدماتمشتریانفناوری اطلاعاترضایتمندی مشتری
-
6.
نویسنده : خسروی زاده، اسفندیار ؛ زهره وندیان، کریم ؛
مجله:پژوهش در ورزش تربیتی»بهار و تابستان 1396 - شماره 12 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 37 تا 59 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتعلوم ورزشیگسترش عملکرد کیفیتالگوی کانوالگوی سروکوال
-
7.
نویسنده : آنامرادنژاد، رحیم بردی ؛ زارع، الهه ؛ قاسمپور، فاطمه ؛
مجله:برنامه ریزی فضایی (جغرافیا)»زمستان 1396 - شماره 27 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 57 تا 72 )
کلیدواژه ها:رضایتشهرداریخدمات شهریبابلسرالگوی کانو
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (3 مقاله)
- ب (2 مقاله)
- الف (1 مقاله)