کلیدواژه آمیخته بازاریابی سیاسی / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : عسگرنژاد نوری، باقر ؛ نویسنده : زارعی، قاسم ؛ بیگی فیروزی، الله یار ؛ نوری نژاد، جاوید ؛
مجله:پژوهش های راهبردی سیاست»تابستان 1400 - شماره 37 ، الف (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 44 تا 72 )
کلیدواژه ها:بازاریابی سیاسیآمیخته بازاریابی سیاسیارزش ویژه برند احزاب سیاسیتعهد رای دهندگانوفاداری رای دهندگان
-
2.
نویسنده : کذباسفروشها، مریم ؛ خداداد حسینی، سید حمید ؛ آقایی، محمد ؛
مجله:پژوهش های راهبردی سیاست»پاییز 1397 - شماره 26 ، ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 43 تا 70 )
کلیدواژه ها:عوامل جمعیت شناختیانتخابات مجلس شورای اسلامیبازاریابی سیاسیآمیخته بازاریابی سیاسیرایدهندگانفرآیند رای دادن
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه پژوهش های راهبردی سیاست 2 |