کلیدواژه اندازه گیری رضایت مشتریان / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : بندریان، رضا ؛
مجله:اندیشه مدیریت راهبردی»بهار و تابستان 1390 - شماره 9 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 201 تا 222 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتکسب وکارهای عرضه کننده خدمات دانشیسازمان های پژوهش و فناوریمعیارهای رضایت مشتریانتحلیل عاملی اکتشافی و تاییدیاندازه گیری رضایت مشتریانكسبوكارهاي عرضهكننده خدمات دانشيسازمانهاي پژوهش و فناورياندازهگيري رضايت مشتريانرضایت مشتریمشتریرضایت مشتریاناطلاعاتشناساییخدمات
-
2.
نویسنده : میرابی، وحید رضا ؛ زادوریان، ادوارد ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»تابستان 1389، سال دوم - شماره 6 (20 صفحه - از 128 تا 147 )
کلیدواژه ها:مشتریارزیابی کیفیت خدماتاندازه گیری رضایت مشتریانCSM
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مدیریت کسب و کار 1 |
نشریه اندیشه مدیریت راهبردی 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)