کلیدواژه بازاریابی اخلاقی / (30 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : تقوی خانقاه، میرمهران ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»پاییز 1393 - شماره 23 (18 صفحه - از 105 تا 122 )
کلیدواژه ها:بازاریابی اخلاقیتوانمندی مصرفکنندهتوانایی انتخاب آزادانهاستقلال فردیحاکمیت مصرفکننده
-
2.
نویسنده : صفری، علی ؛ عباسی، فاطمه ؛ گلشاهی، بهنام ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»زمستان 1394، دوره نوزدهم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 95 تا 116 )
کلیدواژه ها:داروعملکرد بازاریابیبازاریابی اخلاقیشرکت داروسازیبازاریابیکارکنان
-
3.
نویسنده : فاضل، امیر ؛ کمالیان، امین رضا ؛ هرندی، آزین ؛
مجله:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1396، سال دوازدهم - شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (11 صفحه - از 47 تا 57 )
کلیدواژه ها:بازاریابی اخلاقینام و نشان اخلاقیاعتبار شرکت
-
4.
نویسنده : جندقی، غلامرضا ؛ قریشی، سیدمهدی ؛ احدی شعار، سیدمجید ؛
مجله:مدیریت سرمایه اجتماعی»پاییز 1396، دوره چهارم - شماره 3 ISC (24 صفحه - از 309 تا 332 )
کلیدواژه ها:اخلاقبازاریابیسرمایة اجتماعیبازاریابی اخلاقی
-
5.
نویسنده : نصر اصفهانی، مهدی ؛ جهانگیر مقدم، غزاله ؛
مجله:New Applied Studies in Management, Economics & Accounting»پاییز 1397 - شماره 3 ISC (14 صفحه - از 69 تا 82 )
کلیدواژه ها:انصافصداقتبازاریابی اخلاقیمسولیتپذیریحفظ اسرار تجاری
-
6.
نویسنده : انجم شعاع، زهرا ؛ باقری، دکتر مهدی ؛ رنجبر، دکتر محمد حسین ؛ نویسنده مسئول : حسن پور قروقچی، دکتر اسماعیل ؛
مجله:اخلاق در علوم و فناوری»زمستان 1398، سال چهاردهم - شماره 4 ( ویژه نامه) رتبه ب (وزارت علوم/ISC (11 صفحه - از 69 تا 79 )
کلیدواژه ها:بازاریابی اخلاقیبرندسازی اخلاقیصنعت چاپ و نشرکتب غیردرسی کودکعدم اطمینان مصرف کننده
-
7.
نویسنده : چرختاب مقدم، جهانشاه ؛ نویسنده مسئول : اسماعیلی، مهدی ؛
مجله:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1399، سال پانزدهم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (5 صفحه - از 166 تا 170 )
کلیدواژه ها:کسب و کار آنلاینمشتریان آنلاینبازاریابی اخلاقی
-
8.
نویسنده مسئول : ابراهیم نژاد، دکتر مهدی ؛ نویسنده : عسکری، محبوبه ؛ ضیايی، فاطمه ؛
مجله:اخلاق در علوم و فناوری»پاییز 1399، سال پانزدهم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (8 صفحه - از 98 تا 105 )
کلیدواژه ها:عملکرد سازمانبازاریابی اخلاقینام و نشان سازی اخلاقی
-
9.
نویسنده : عسگری، محمدهادی ؛ غلامی، اسمعیل ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی رتبه بین المللی (17 صفحه - از 782 تا 798 )
کلیدواژه ها:قصد خرید مجددوفاداری به برنداعتماد الکترونیکیاعتماد به برندتمایل به خریدبازاریابی اخلاقی
-
10.
مدلسازی رابطۀ عوامل محیطی و بازاریابی اخلاقی و تأثیر آن بر عملکرد در بین شرکتهای تولیدی پوشاک ورزشی
نویسنده مسئول : عزیزی، بیستون ؛ نویسنده : علی دوست قهفرخی، ابراهیم ؛
مجله:مدیریت ورزشی»زمستان 1399 - شماره 51 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 929 تا 947 )
کلیدواژه ها:عملکردعوامل محیطیمصرفکنندهپوشاک ورزشیبازاریابی اخلاقی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- الف (12 مقاله)
- ب (6 مقاله)
- B (2 مقاله)
- ملی (1 مقاله)
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)
- ج (1 مقاله)
- بین المللی (1 مقاله)