کلیدواژه بازاریابی محصولات کشاورزی / (11 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : موسی زاده، نبی ؛ نویسنده : توکلی، جعفر ؛
مجله:پژوهشهای جغرافیای اقتصادی»تابستان 1402، دوره چهارم - شماره 12 (23 صفحه - از 25 تا 47 )
کلیدواژه ها:استان کرمانشاهزنجیره تامینبازاریابی محصولات کشاورزیکووید19
-
2.
نویسنده : تقی زاده شول، ملیحه ؛ سیاوشی، ملیحه ؛ کهنمویی، اسماعیل ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»زمستان 1401، دوره هشتم - شماره 4 (18 صفحه - از 77 تا 94 )
کلیدواژه ها:بازاریابی محصولات کشاورزیخرماصادرات محصولات کشاورزیاتحادیه اوراسیا
-
3.
نویسنده : پیشبهار، اسماعیل ؛ صالحی کمرودی، محسن ؛ قهرمان زاده، محمد ؛
مجله:اقتصاد کشاورزی»پاییز 1396، دوره یازدهم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 25 تا 53 )
کلیدواژه ها:مصرفبازاریابی محصولات کشاورزیرگرسیون تلفیقیپیری جمعیتاثر نسل
-
4.
مجله:کتاب ماه علوم و فنون»تیر 1389 - شماره 127 (4 صفحه - از 92 تا 95 )
کلیدواژه ها:کشاورزیقیمت محصو لات کشاورزیبازاریابی محصو لات کشاورزیاقتصاد
-
5.
نویسنده : سجادی، سیدنظام الدین ؛
مجله:تعاون و روستا»بهار و تابستان 1389، سال دوم- شماره 2 و 3 (6 صفحه - از 5 تا 10 )
کلیدواژه ها:ﮐﺸﺎورزیﮐـﺸﺎورزیﻣﺤﺼﻮﻻت ﮐﺸﺎورزیﺑﺎزار ﻣﺤﺼﻮﻻت ﮐﺸﺎورزیﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽﻣﺤﺼﻮﻻت ﮐﺸﺎورزیﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﻣﺤﺼﻮﻻت ﮐﺸﺎورزیﻣﺤﺼﻮﻻت ﮐـﺸﺎورزیﺑﺨﺶ ﮐﺸﺎورزی
-
6.
نویسنده : بابازاده، عزیز ؛
مجله:تعاون و کشاورزی»خرداد و تیر 1386 - شماره 189 و 190 ISC (12 صفحه - از 7 تا 18 )
کلیدواژه ها:امکانسنجیشرکتهای تعاونی بازاریابیآذربایجانشرقیبازاریابی محصولات کشاورزیفرایند تحلیل سلسله مراتبیکشاورزیتعاونی بازاریابیبازار
-
7.
نویسنده : ر.د.زیمان ؛ مترجم : رجبی، محمود ؛
مجله:تعاون و کشاورزی»دوره جدید، تیر 1381 - شماره 130 ISC (5 صفحه - از 47 تا 51 )
کلیدواژه ها:بازاریابی محصولات کشاورزیبازارهنداطلاعات
-
8.
نویسنده : عماد زاده، مصطفی ؛
مجله:توسعه مدیریت»آبان 1379 - شماره 19 (4 صفحه - از 6 تا 9 )
کلیدواژه ها:بازاریابی محصولات کشاورزیبازاربازاریابیمحصولات کشاورزیمصرفتولیدمصرفکنندهانبارنظام بازاریابی
-
9.
نویسنده : عماد زاده، مصطفی ؛
مجله:توسعه مدیریت»مرداد 1379 - شماره 16 (3 صفحه - از 29 تا 31 )
کلیدواژه ها:بازاریابی محصولات کشاورزیبازارتولیدتولید کنندهمصرفنظام بازاریابی
-
10.
نویسنده : رحیمی موقر، سعید ؛
مجله:گزارش»اسفند 1372 - شماره 37 (2 صفحه - از 26 تا 27 )
کلیدواژه ها:بازاریابی محصولات کشاورزیبازاریابیبازارگندمضریب هزینه بازاریابیتولیدقیمت