کلیدواژه تحلیل دادههای بزرگ / (3 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : مطلق زاده، مجتبی ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات نهمین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی رتبه بین المللی (16 صفحه - از 997 تا 1012 )
کلیدواژه ها:استراتژی های بازاریابیرفتار خرید مشتریانیادگیری عمیقتحلیل دادههای بزرگمکانیزم توجهمدیریت مشتریان
-
2.
نویسنده مسئول : نوذری، حامد ؛ نویسنده : قهرمانی نهر، جاوید ؛
مجله:مدیریت نوآوری و راهبردهای عملیاتی»تابستان 1400- شماره 6 (9 صفحه - از 128 تا 136 )
کلیدواژه ها:زنجیره تامین چابکاینترنت اشیاتحلیل دادههای بزرگزنجیره تامین مبتنی بر دادههای بزرگشرکتهای تند مصرف
-
3.
نویسنده : مصدق، عبدالرضا ؛ سپهری، محمدمهدی ؛ تیمورپور، بابک ؛ نویسنده مسئول : البدوی، امیر ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1397، دوره جدید - شماره 35 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 82 تا 103 )
کلیدواژه ها:پویایی مشتریان بانکیروابط پویایی مشتریان و تغییرات بازارروابط روندهای بازار در صنعت بانکداریتحلیل دادههای بزرگمشتریمشتریانبازارپویایی مشتریانبخشبندی
مجله (تعداد مقاله) |
---|
همایش کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی 1 |
نشریه مدیریت نوآوری و راهبردهای عملیاتی 1 |
نشریه چشم انداز مدیریت بازرگانی 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (1 مقاله)