کلیدواژه تداعی برند / (6 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
- نشریه مطالعات مدیریت ورزشی 6
-
1.
نویسنده مسئول : رسولی، مهدی ؛ نویسنده : بیات، امنه ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»مرداد و شهریور 1399 - شماره 61 ، ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 109 تا 128 )
کلیدواژه ها:کهنالگوشخصیت برندبرندسازیتداعی برندپژوهشگاه علوم ورزشی
-
2.
نویسنده : قدسی، پرستو ؛ الهی، علیرضا ؛ رسولی، مهدی ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»خرداد و تیر 1398 - شماره 54 ، ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 171 تا 190 )
کلیدواژه ها:کهنالگوشخصیت برندبرندسازیهویت برندتداعی برند
-
3.
نویسنده : مشبکی اصفهانی، اصغر ؛ یاراحمدی، علی ؛ ناصری، علی ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»مرداد و شهریور 1395 - شماره 37 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 127 تا 148 )
کلیدواژه ها:لیگ برتر فوتبالتداعی برندداراییهای برندنیازهای خودتعریفیتعلق به باشگاهباشگاههویتتیمباشگاههای ورزشی
-
4.
نویسنده : حیدری، لیلا ؛ شریفیان، اسماعیل ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»شهریور و مهر 1394 - شماره 31 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 71 تا 88 )
کلیدواژه ها:وب سایتکیفیت ادراک شدهآگاهی از برندوفاداری به برندهوادارانمولفه های تعاملیباشگاه های فوتبال تبلیغات دهان به دهانتداعی برند.وبلیگ برتر فوتبال ایراناطلاعاتباشگاهاینترنتمدیران
-
5.
نویسنده : بهنام، محسن ؛ مدیری، ماهرخ ؛ هاشمی، سیده زهرا ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»شهریور و مهر 1394 - شماره 31 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 85 تا 104 )
کلیدواژه ها:کیفیت ادراک شدهآگاهی از برندوفاداری به برندتبلیغات دهان به دهانتداعی برند.مشتریمصرفکنندهمشتریانتداعیخدمات
-
6.
نویسنده : سجادی، سید نصرالله ؛ خبیری، محمد ؛ علیزاده گلریزی، ابوالفضل ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»تابستان 1392 - شماره 18 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 81 تا 100 )
کلیدواژه ها:لیگ حرفه ای فوتبال ایرانوفاداری به برندهوادارانتداعی برندتیموفاداری هوادارانباشگاهوفاداریتداعیپرسشنامهگروه همسالان