کلیدواژه تمایل به خرید آنی / (4 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : بخشی زاده، کبری ؛ خلیلی رودی، مرتضی ؛ رضائیان اکبرزاده، سامان ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1395، دوره هشتم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 29 تا 46 )
کلیدواژه ها:شخصیترفتار مصرفکنندهدرگیری ذهنیخرید آنیارزیابی هنجاریتمایل به خرید آنی
-
2.
نویسنده : کرمی، مجتبی ؛
مجله:پژوهش های پیشرفت و تعالی»تابستان 1400 - شماره 6 (19 صفحه - از 9 تا 27 )
کلیدواژه ها:قصد خریدخرید آنیعوامل مربوط به برندحالات عاطفیتمایل به خرید آنیمصرفکنندهعاطفه مثبت و منفیبازاریابیمحصولپرسشنامهعوامل
-
3.
نویسنده مسئول : مشایخی، مریم ؛ نویسنده : عیوضی حشمت، علی اصغر ؛ فرقانی، محمدحسین ؛
مجله:مدیریت بازاریابی هوشمند»مهر 1402، دوره چهارم - شماره 3 (19 صفحه - از 1 تا 19 )
کلیدواژه ها:خرید آنینشانه های حسیتهییجریسک ادراکحسیخوراکیتمایل به خرید آنیمصرفکنندهپژوهشمشتریرفتار خرید آنی
-
4.
نویسنده : کهریزی، دکتر امید علی ؛ خسروپور، افروز ؛ پوریان، روژان ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بینالمللی مدیریت و صنعت رتبه بین المللی (15 صفحه - از 374 تا 388 )
کلیدواژه ها:تعاملات اجتماعیتمایل به خرید آنیلذت بخش بودن ادراک شدهاضطرار به خرید انی