کلیدواژه جایگاه یابی مجدد برند / (3 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
به کارگیری رویکرد کیفی فراترکیب به منظور ارائه الگوی جایگاه یابی مجدد برند شرکت های فعال در صنعت برق
نویسنده : روزبهانی، بابک ؛ قاسمی، بهروز ؛ نویسنده مسئول : سرمد سعیدی، سهیل ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»بهار 1403 - شماره 62 ، A+ (دانشگاه آزاد (13 صفحه - از 52 تا 64 )
کلیدواژه ها:جایگاه یابی برندجایگاه یابی مجدد برنداستراتژیهای جایگاه یابی مجدد برند
-
2.
نویسنده : نعلچی کاشی، علیرضا ؛ طباطبایی نسب، زهره ؛ نایب زاده، شهناز ؛ طباطبایی نسب، سید محمد ؛
مجله:مدیریت برند»بهار 1397 - شماره 13 ، ب (وزارت علوم/ISC (43 صفحه - از 37 تا 79 )
کلیدواژه ها:برندنظریه داده بنیادجایگاه یابی مجدد برندجایگاه یابی
-
3.
نویسنده : اسد زاده، احمد ؛ آسیابان رضایی، مینا ؛ طاهونی، مهناز ؛
مجله:مدیریت بهره وری»بهار 1392 - شماره 24 ISC (22 صفحه - از 119 تا 140 )
کلیدواژه ها:بازار محوریبرندسازیعملکرد برندجهت گیری برندجایگاه یابی مجدد برندبازارعملکردبازارمحوریجهتگیریبازاریابیبازارهای بینالمللی
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مدیریت برند 1 |
نشریه مدیریت بازاریابی 1 |
نشریه مدیریت بهره وری 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (1 مقاله)