بهار 1403 - شماره 62 رتبه A+ (دانشگاه آزاد)
-
نویسنده : بقائی شهریور، مرتضی ؛ عبدالوند، محمدعلی ؛ نویسنده مسئول : حیدرزاده هنزائی، کامبیز ؛
(17 صفحه - از 2 تا 18 )
کلیدواژه ها:تجارت الکترونیکیفروشگاههای اینترنتیقصد مکرر خریدهویت فرهنگی وبسایتسفارشگردانی
-
نویسنده : جابری، مریم ؛ حسین زاده لطفی، فرهاد ؛ نویسنده مسئول : حمدی، کریم ؛
(14 صفحه - از 20 تا 33 )
کلیدواژه ها:ارتباطات غیر کلامیرفتار خرید مشتریانصنعت لوازم خانگیعوامل درون فروشگاهی غیر کلامی
-
نویسنده : انصاری، راحله ؛ نایب زاده، شهناز ؛ نویسنده مسئول : حاتمی نسب، سیدحسن ؛
(14 صفحه - از 36 تا 49 )
کلیدواژه ها:مصرف کنندهصفات شخصیتیبازارهای بین المللیرویکرد آمیختهخرید تکانشی
-
به کارگیری رویکرد کیفی فراترکیب به منظور ارائه الگوی جایگاه یابی مجدد برند شرکت های فعال در صنعت برق
نویسنده : روزبهانی، بابک ؛ قاسمی، بهروز ؛ نویسنده مسئول : سرمد سعیدی، سهیل ؛
(13 صفحه - از 52 تا 64 )
کلیدواژه ها:جایگاه یابی برندجایگاه یابی مجدد برنداستراتژیهای جایگاه یابی مجدد برند
-
نویسنده : زمانی، علیرضا ؛ سمیعی نصر، محمود ؛ آخوندی، نسرین ؛ نویسنده مسئول : جلالی فراهانی، کامبیز ؛
(18 صفحه - از 66 تا 83 )
کلیدواژه ها:تئوری داده بنیادبازاریابی دیجیتالرفتارخرید مصرف کنندهمصرف کننده مدمد
-
نویسنده : بره مقدم، مهدی ؛ محمودزاده، مهدی ؛ محمدی، محمد ؛ نویسنده مسئول : حکیم پور، حسین ؛
(25 صفحه - از 86 تا 110 )
کلیدواژه ها:فروشگاههای زنجیرهایفراترکیبگرندد تئوریقصد خرید مجدد آنلاینمالتی گرندد تئوری
-
نویسنده : اصغرزاده شیاده، سید عارف ؛ معصومی، شیبا ؛ کیاپور، آزاده ؛ نویسنده مسئول : روح الامینی، مهدی ؛
(17 صفحه - از 112 تا 128 )
کلیدواژه ها:صنعترفتار مصرفکنندگانتاثیرگذاران رسانههای اجتماعیلوازم آرایشی و بهداشتی لوکس
-
نویسنده : نظرپوری، امیرهوشنگ ؛ جزایری، راضیه ؛ حسنوند، نسرین ؛ نویسنده مسئول : حسنوند، مجتبی ؛
(9 صفحه - از 130 تا 138 )
کلیدواژه ها:عشق به برندمحدود کردن دسترسی به محصولادراک از لوکس بودن کالا
-
نویسنده : اخباراتی، ایمان ؛ جلالی، سید مهدی ؛ نویسنده مسئول : طاهری کیا، فریز ؛
(19 صفحه - از 140 تا 158 )
کلیدواژه ها:پوشاکمزیت رقابتیرقابت پذیریهویت برند