زمستان 1400، سال شانزدهم - شماره 53 رتبه A (دانشگاه آزاد)
-
نویسنده : مهدوی ثابت، زهرا ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ خون سیاوش، محسن ؛ نویسنده مسئول : عبدالوند، محمدعلی ؛
(20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:بازارگراییعملکرد صادراتیمحیط کلانآمیخته بازاریابیمنابع شرکت
-
نویسنده مسئول : موسوی، سید علیرضا ؛ نویسنده : قاسمی پناه، میترا ؛
(14 صفحه - از 21 تا 34 )
کلیدواژه ها:تمرکز بر مشتریرقابت در بازار محصولمحدودیتهای تامین مالی
-
نقش تمرکز بر استراتژیهای نوآوری در تقویت تجاریسازی محصولات و خدمات در شرکتهای کوچک تا متوسط (SME)
نویسنده مسئول : محمدی، اکبر ؛ نویسنده : رضایی اسیابر، بهنام ؛ بابایی، سحر ؛
(16 صفحه - از 35 تا 50 )
کلیدواژه ها:استراتژیهای نوآوریمزیتهای تجاریسازیشرکتهای کوچک تا متوسطمدلسازی معادلات ساختاری
-
نویسنده مسئول : کاکایی، حمید ؛ نویسنده : دهقان نجم ابادی، عامر ؛ فتوحی زاده، مهسا ؛ اسدزاده، علیرضا ؛
(17 صفحه - از 51 تا 67 )
کلیدواژه ها:سرمایه انسانیبازاریابی کارآفرینانهعملکرد نوآورانهشرکتهای کوچک و متوسط دانشبنیان
-
نویسنده : میراحمدی، منیر السادات ؛ جلالی، سید مهدی ؛ نویسنده مسئول : شیرمحمدی، یزدان ؛
(18 صفحه - از 69 تا 86 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتکوید 19خردهفروشیهاخردهفروشهای اینترنتیتبلیغات ویروسی
-
نویسنده : فسنقری، جواد ؛ صفاری، مرجان ؛ کوزه چیان، هاشم ؛ نویسنده مسئول : نوروزی سید حسینی، رسول ؛
(21 صفحه - از 87 تا 107 )
کلیدواژه ها:نوآوریفناوریبازارگراییبازارگردانیورزشهای تفریحی
-
نویسنده : حسین زاده شیرذیلی، ماریا ؛ قربانیان، محمدرضا ؛ نویسنده مسئول : اسایش، فرزاد ؛
(18 صفحه - از 109 تا 126 )
کلیدواژه ها:وفاداری برندارزش درک شده برندشخصیسازی رسانه اجتماعیتعامل برند و مصرفکنندهشرکت اسنپ