کلیدواژه حمایت از مشتری / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : فاطمی حیدراباد، میر سعید ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1400 - شماره 35 (16 صفحه - از 557 تا 572 )
کلیدواژه ها:تجربه مشتریحمایت از مشتریپیوستن به فروشگاهتاثیر فروشگاهاعتبار فروشگاه
-
2.
نویسنده : خدامرادی، سارا ؛ یوسفی، مینو ؛ اقدامی، مهری ؛ خشنود، ارژنگ ؛ دانش شکیب، مریم ؛ براتی ملاسرائی، فاطمه ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»پاییز 1396، دوره جدید - شماره 3 (20 صفحه - از 211 تا 230 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریانمسئولیت اجتماعی سازماننوآوری خدماتحمایت از مشتریبیمه ملت