کلیدواژه خدمت گرایی / (3 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : ارشاد، سحر ؛ نویسنده : جریده، نازنین ؛ بدیع زاده، علی ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1395 - شماره 27 (ویژه نامه) (10 صفحه - از 75 تا 84 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتمشتریگراییرضایت و وفاداری مشتریخدمتگراییفروشگاه هایپراستار
-
2.
نویسنده مسئول : شیری، اردشیر ؛ نویسنده : دهقانی سلطانی، مهدی ؛ سلطانی بناوندی، اعظم ؛ آزادی، یونس ؛
مجله:گردشگری و توسعه»تابستان 1396 - شماره 11 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 39 تا 62 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتوفاداری مشتریصنعت هتلداریخدمتگراییمشتریهتلمشتریانخدماتکارکنان
-
3.
نویسنده مسئول : بهاری، جعفر ؛ نویسنده : بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛ کروبی، مهدی ؛ بهاری، حامد ؛
مجله:اندیشه جغرافیایی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 23 (20 صفحه - از 130 تا 149 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتتبریزوفاداری مشتریصنعت هتلداریخدمت گرایی
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه گردشگری و توسعه 1 |
نشریه مدیریت توسعه و تحول 1 |
نشریه اندیشه جغرافیایی 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- الف (1 مقاله)