کلیدواژه خرید اینترنتی / (40 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ تونکه نژاد، ماندنی ؛
مجله:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»پاییز 1385 - شماره 51 ، علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 23 تا 42 )
کلیدواژه ها:فروشگاههای زنجیرهای شهروندخرید اینترنتینگرش مشتریاناطلاعات
-
2.
نویسنده : سعیدنیا، حمید رضا ؛ بنی اسدی، مهدی ؛
مجله:تدبیر»مهر 1386 - شماره 185 (5 صفحه - از 54 تا 58 )
کلیدواژه ها:اطلاعاتاینترنتیمشتریمشتریانفروشخرید اینترنتیفروشگاههای اینترنتیمصرفکننده
-
3.
نویسنده : جعفر پور، محمود ؛ رحمان سرشت، حسین ؛
مجله:پژوهشنامه بازرگانی»پاییز 1388 - شماره 52 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (38 صفحه - از 211 تا 248 )
کلیدواژه ها:کتابنگرشتجارت الکترونیکیرفتار مصرف کنندهخرید اینترنتیاطلاعاتفناوری اطلاعاتدانشجویانمدل
-
4.
نویسنده : الفت، لعیا ؛ خسروانی، فرزانه ؛ جلالی، رضا ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1390، دوره سوم - شماره 1 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 19 تا 36 )
کلیدواژه ها:تجارت الکترونیکخرید اینترنتیاولویت بندیANP فازی
-
5.
نویسنده : اسماعیل پور، حسن ؛ گلدوزیان، امیر ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»بهار 1390، سال سوم - شماره 9 (38 صفحه - از 100 تا 137 )
کلیدواژه ها:خرید اینترنتیخرید آنلاینانگیزههای خریدانگیزه فایده طلبانهانگیزه لذت جویانه
-
6.
نویسنده مسئول : جعفرپور، محمود ؛ نویسنده : بهرام زاده، محمد مهدی ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»تابستان 1390 - شماره 16 ISC (26 صفحه - از 385 تا 410 )
کلیدواژه ها:کتابنگرشرفتار مصرف کنندهخرید اینترنتی: تجارت الکترونیک
-
7.
نویسنده : علی احمدی، علی رضا ؛ کریم زادگان مقدم، داود ؛ ایزدبخش، حمید رضا ؛ قورچیان، رضا ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»پاییز 1391 - شماره 12 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 135 تا 164 )
کلیدواژه ها:آلمانخرید اینترنتیرفتار خریداران اینترنتیرضایت الکترونیکی
-
8.
نویسنده : رندی، وحید ؛ معصومی، بهروز ؛ نویسنده مسئول : خون سیاوش، محسن ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1393 - شماره 19(ویژه نامه) (10 صفحه - از 109 تا 118 )
کلیدواژه ها:مدل پذیرش فناوریخرید اینترنتیمدلسازی معادلات ساختاری
-
9.
نویسنده : الحسینی المدرسی، مهدی ؛ محمدی، فاطمه ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1394 ، سال پنجم - شماره 2 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 127 تا 146 )
کلیدواژه ها:خرید اینترنتیتنوع طلبیارزش سودمندانهارزش لذت جویانهحساسیت قیمتیاطلاعاتکیفیت اطلاعاتارزش خریدارزش خرید لذتجویانه
-
10.
نویسنده : حمیدپور، مهسا ؛ سعیدنیا، حمید رضا ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»زمستان 1394، سال دهم - شماره 29 (17 صفحه - از 101 تا 117 )
کلیدواژه ها:خرید اینترنتیمدل پذیرش تکنولوژینگرش اینترنتیلذت در خرید اینترنتیجنسیت در خرید اینترنتی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (8 مقاله)
- ب (6 مقاله)
- الف (1 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (1 مقاله)
- همایش ملی (1 مقاله)