کلیدواژه خودانگاره مشتری / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : موسوی، سید نجم الدین ؛ نویسنده : شریعت نژاد، علی ؛ غفوری، زهرا ؛ میر، سعید ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1402، دوره جدید - شماره 54 ، ب (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 225 تا 253 )
کلیدواژه ها:خودانگاره مشتریقدرت اجتماعی برنداصالت برندبرند اصیل
-
2.
نویسنده : علوی، سید مسلم ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛ سمیعی نصر، محمود ؛
مجله:مدیریت برند»پاییز1394 - شماره 3 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 115 تا 134 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریشخصیت برندرضایتمندی مشتریخودانگاره مشتریهمخوانی
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مدیریت برند 1 |
نشریه چشم انداز مدیریت بازرگانی 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)
- ب (1 مقاله)