کلیدواژه دانشگاه الزهرا / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
- نشریه مدیریت برند 1
-
1.
نویسنده مسئول : حقیقی نسب، منیژه ؛ نویسنده : سنگری، نگین ؛ امامعلی پور، زهرا ؛ خسروی، سامیه ؛
مجله:مدیریت برند»تابستان 1399 - شماره 22 ، ب (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 1 تا 29 )
کلیدواژه ها:اعتبار منبع توصیههای الکترونیکیکیفیت توصیههای الکترونیکیکمیت توصیههای الکترونیکیویژگی دریافتکننده توصیههای الکترونیکیتصویر ذهنی برندهـادانشگاه الزهرابـهتصـویر ذهنیبـادانشـگاه
-
2.
نویسنده مسئول : رزمی، زهرا ؛ نویسنده : ناظمی، آسیه ؛
مجله:مدیریت برند»بهار 1398 - شماره 17 ، ب (وزارت علوم/ISC (40 صفحه - از 65 تا 104 )
کلیدواژه ها:دانشگاه الزهراقدرت اجتماعی برندتحلیل شبکه اجتماعیکانال بازاریابیعوامل قدرتنفوذ قدرتقــدرتقـدرتبرنـدبـهبرنــدهـا