کلیدواژه دانش درباره مشتری / (4 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : شهبازی، مهری ؛ نویسنده : متقی، زهره ؛ خاصه، علی اکبر ؛
مجله:علوم و فنون مدیریت اطلاعات»تابستان 1401 - شماره 27 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 205 تا 230 )
کلیدواژه ها:کتابخانههای عمومیاستان همداندانش از مشتریمدیریت دانش مشتریدانش درباره مشتریدانش برای مشتری
-
2.
نویسنده مسئول : صدیقه طاهرزاده موسویان، سیده ؛ نویسنده : بیگدلی، زاهد ؛
مجله:مطالعات کتابداری و علم اطلاعات»پاییز 1398 - (ویژه نامه مدیریت دانش) رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 211 تا 224 )
کلیدواژه ها:دانش از مشتریمدیریت دانش مشتریدانش درباره مشتریدانش برای مشتریمدیریت اطلاعات شخصیدانشمدیریت اطلاعات شخصی الکترونیکیدانشجویانکاغذیمدیریت اطلاعات شخصی کاغذی
-
3.
نویسنده مسئول : محمدزاده، فرهادد ؛ نویسنده : تربتی، احسان ؛
مجله:مطالعات منابع انسانی»زمستان 1396 - شماره 26 رتبه د (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 111 تا 126 )
کلیدواژه ها:دانش از مشتریمدیریت دانش مشتریعملکرد فروشدانش درباره مشتری
-
4.
نویسنده : اسماعیل پور، رضا ؛ دوستار، محمد ؛ طاهرپرور، نسترن ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1395، دوره هشتم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 1 تا 28 )
کلیدواژه ها:نوآوریعملکرد سازمانمدیریت دانش مشتریجریانهای دانش مشتریانمشتریدانشعملکردمشـتریبانکمشتریاندانش دربارة مشتریاطلاعات
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مطالعات منابع انسانی 1 |
نشریه مطالعات کتابداری و علم اطلاعات 1 |
نشریه علوم و فنون مدیریت اطلاعات 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)
- الف (1 مقاله)
- ب (1 مقاله)
- د (1 مقاله)