کلیدواژه رفتارهای همآفرینی ارزش مشتری / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : فخاریان، میثم ؛ بستام، هادی ؛ نویسنده مسئول : حسین زاده، علی ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1403، دوره شانزدهم ، شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 167 تا 193 )
کلیدواژه ها:صنعت هتلدارینوآوری خدماترفتارهای همآفرینی ارزش مشتریمشغولیت مشتری
-
2.
نویسنده مسئول : طالاری، محمد ؛ نویسنده : دهقانی قهنویه، عادله ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1398 - شماره 34 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 1 تا 17 )
کلیدواژه ها:رفتار شهروندی مشتریهمآفرینیرفتار مشارکتی مشترینگرش همآفرینیارزشهای تجربیرفتارهای همآفرینی ارزش مشتری