کلیدواژه روش چندحسی / (8 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : زیبایی ثانی، مرتضی ؛ شکیبا، ابوالقاسم ؛ نویسنده مسئول : محمدی پور، محمد ؛
مجله:روانشناسی افراد استثنایی»تابستان 1402 - شماره 50 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 136 تا 158 )
کلیدواژه ها:حافظه کاریاختلال ریاضیروش چندحسییادگیری مغزمحورآموزش یادگیری مغزمحورآموزشدانشآموزانحس
-
2.
نویسنده : برارپور، مریم ؛ کشاورز افشار، حسین ؛ نویسنده مسئول : وکیلی، سمیرا ؛
مجله:توانمند سازی کودکان استثنایی»تابستان 1401، دوره سیزدهم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 1 تا 10 )
کلیدواژه ها:اختلال خواندندانشآموزان نارساخوانروش چندحسیفرنالد
-
3.
مقایسه تاثیر توانبخشی شناختی به کمک رایانه و روش چندحسی بر بهبود عملکرد خواندن دانش آموزان نارساخوان
نویسنده مسئول : حسین خانزاده، عباسعلی ؛ نویسنده : لطیف زنجانی، مونا ؛ طاهر، محبوبه ؛
مجله:اندیشه های نوین تربیتی»زمستان 1398، دوره پانزدهم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 71 تا 94 )
کلیدواژه ها:نارساخوانیعملکرد خواندنروش چندحسیتوانبخشی شناختی به کمک رایانه
-
4.
نویسنده : حسینخانزاده، عباسعلی ؛ لطیف زنجانی، مونا ؛ طاهر، محبوبه ؛
مجله:روانشناسی افراد استثنایی»بهار 1397 - شماره 29 رتبه د (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 35 تا 60 )
کلیدواژه ها:رایانهنارساخوانیکارکرد های اجراییحافظهی کاریروش چندحسی
-
5.
نویسنده : نصری، صادق ؛ کریمی لیچاهی، رقیه ؛
مجله:ناتوانی های یادگیری»تابستان 1395 - شماره 19 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 123 تا 140 )
کلیدواژه ها:نارساخوانیمهارت خواندنحرکتیروش چند حسیروش ادراکی
-
6.
نویسنده : استکی، مهناز ؛ کوچک انتظار، رویا ؛ زادخوت، لیلی ؛
مجله:توانمند سازی کودکان استثنایی»بهار 1395، دوره هفتم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 95 تا 106 )
کلیدواژه ها:اختلال خواندناختلال نوشتنتمرینات یکپارچگی حسیروش چندحسی
-
7.
نویسنده : زادخوت، لیلی ؛ استکی، مهناز ؛ کوچک انتظار، رویا ؛
مجله:توانمند سازی کودکان استثنایی»زمستان 1394، دوره ششم - شماره 4 ISC (15 صفحه - از 15 تا 29 )
کلیدواژه ها:اختلال خواندناختلال نوشتنتمرینات یکپارچگی حسیروش چندحسی
-
8.
نویسنده : عابدی، فاطمه ؛ اخوان تفتی، مهناز ؛
مجله:کودکان استثنایی»بهار 1394 - شماره 55 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 5 تا 16 )
کلیدواژه ها:یادآوریغیرفعالراهبردهای شناختی فعالروش چندحسیکودکان دارای نیازهای ویژه ذهنی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (3 مقاله)
- ب (2 مقاله)
- د (1 مقاله)
- الف (1 مقاله)