کلیدواژه شرکت دیجی کالا / (4 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : استخریان حقیقی، امیررضا ؛ جلوای، جواد ؛
همایش:کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک رتبه ملی (11 صفحه - از 66 تا 76 )
کلیدواژه ها:مدل یابی معادلات ساختاریاعتماد مشتریانشرکت دیجی کالااعتماد به تجارت الکترونیک
-
2.
نویسنده : مهدوی نژاد، صدیقه ؛ عباس زاده، محمد ؛ نویسنده مسئول : منوریان، عباس ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»زمستان 1401، دوره هشتم - شماره 4 (11 صفحه - از 1 تا 11 )
کلیدواژه ها:مشتری مداریعملکرد فروشفروش محوریشرکت دیجی کالافروش
-
3.
نویسنده : لاری سمنانی، بهروز ؛ نویسنده مسئول : خدادادی، مهناز ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1400 - شماره 83 (جلد دهم) (14 صفحه - از 1010 تا 1023 )
کلیدواژه ها:قصد خریدرضایت مصرف کنندهنگرش برندترجیحات برندشرکت دیجی کالانگرشمشتریترجیحات
-
4.
نویسنده : رضائیان فردویی، صدیقه ؛ فربد، ابراهیم ؛ عباسپور، شادی ؛ امانی، شهاب ؛ امیری، مسعود ؛ نویسنده مسئول : حورعلی، منصوره ؛
مجله:توسعه و سرمایه»پاییز و زمستان 1400 - شماره 13 (19 صفحه - از 49 تا 67 )
کلیدواژه ها:تجارت الکترونیکدیجی کالاکووید 19مدل سازی کسب و کارکروناشرکت دیجی کالامدلبرازش
مجله (تعداد مقاله) |
---|
همایش کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک 1 |
نشریه مطالعات مدیریت و حسابداری 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
سطح برگزاری همایش
- همایش ملی (1 مقاله)