کلیدواژه شکست محصول / (1 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : عبداللهی، مهشید ؛ اکبری، محسن ؛ ٍٍاسماعیل پور، رضا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1398 - شماره 33 ، ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 31 تا 52 )
کلیدواژه ها:قصد خریدشهرت شرکتاستراتژیهای پاسخگوییشکست محصولتبلیغات توصیه ای منفیاستراتژیمصرفکنندگانفراخوانمحصولبحرانقصد خرید و تبلیغات
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (1 مقاله)