کلیدواژه ﻋﻨﺎﺻﺮ آﻣﯿﺨﺘﻪ رﺳﺎﻧﻪ / (1 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : حاجیان، پرستو ؛ خادمی، دکتر داریوش ؛ حاجیان، پریسا ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات اولین همایش بین المللی و سومین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (19 صفحه - از 817 تا 835 )
کلیدواژه ها: ارزش وﯾﮋه ﺑﺮﻧﺪﭼﺸﻢ اﻧﺪاز ﺑﺮﻧﺪ ﻣﻮﺿﻊ ﯾﺎﺑﯽ ﺑﺮﻧﺪ ﻋﻨﺎﺻﺮ آﻣﯿﺨﺘﻪ رﺳﺎﻧﻪ
مجله (تعداد مقاله) |
---|
همایش همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران 1 |