کلیدواژه مدل آرافام (RFM) / (3 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : بروفر، امیر ؛ رضائیان، علی ؛ شکوهیار، سجاد ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»زمستان 1395، دوره بیستم - شماره 4 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 65 تا 94 )
کلیدواژه ها:مديريت ارتباط با مشتريبخش بندي مشتريانمدل آر.اف.ام (RFM)ميانگينارزش دوره عمر مشتريخوشه بندي كامشتریبیمهمشتریانافالگوریتماطلاعاتشناسایی
-
2.
نویسنده : کفاش پور، آذر ؛ علیزاده زوارم، علی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1391 - شماره 6 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 51 تا 68 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریارزش دوره عمر مشتریمدل آرافام (RFM)فرایند تحلیل سلسله مراتبی دلفی فازی (FDAHP)تحلیل خوشه سلسله مراتبی (HCA)تحلیل سلسلهمراتبی دلفی فازیمشتریافمشتریانشاخصها
-
3.
بخش بندی مشتریان بر اساس ارزش دوره عمر آنها با استفاده از داده کاوی بر مبنای مدل آر. اف. ام. - RFM -
نویسنده : کفاش پور، آذر ؛ توکلی، احمد ؛ علیزاده زوارم، علی ؛
مجله:پژوهش های مدیریت عمومی»بهار 1391 - شماره 15 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 63 تا 84 )
کلیدواژه ها:میانگینمدیریت ارتباط با مشتریبخش بندی مشتریانارزش دوره عمر مشتریمدل آرافام (RFM)خوشه بندی کا
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه پژوهش های مدیریت عمومی 1 |
نشریه تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
نشریه پژوهش های مدیریت در ایران 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (3 مقاله)