کلیدواژه مدیریت رسانه / (122 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
31.
نویسنده : جمشیدیان، هادی ؛ افتخاری، اصغر ؛
مجله:امنیت ملی»پاییز 1390، سال اول - شماره 2 ISC (32 صفحه - از 137 تا 168 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتمدیریت رسانهتهدیداتجنگ رسانه
-
32.
نویسنده : روشن دل اربطانی، طاهر ؛ دیواندری، علی ؛ جانه، سارا ؛
مجله:مدیریت دولتی»زمستان 1390، دوره سوم - شماره 8 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 39 تا 56 )
کلیدواژه ها:همگراییمدیریت رسانهاتاق خبر همگرارسانه های چاپیخبررسانهایاتاق خبرروزنامهمدیراناطلاعاتشناسایی
-
33.
نویسنده : خواجه ئیان، داتیس ؛
مجله:رسانه»بهار 1391 - شماره 86 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 165 تا 186 )
کلیدواژه ها:مدیریت رسانهصدا و سیماصنعت تبلیغاتاقتصاد رسانهآگهیهای تلویزیونی
-
34.
نویسنده : نوری مرادآبادی، یونس ؛ ساعی، منصور ؛ خواجه صالحی، زهره ؛
مجله:رسانه»بهار 1391 - شماره 86 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 187 تا 200 )
کلیدواژه ها:برونسپاریمدیریت رسانهاقتصاد رسانهسازمانهای مطبوعاتی
-
35.
نویسنده : قربانی، رضا ؛
مجله:کتاب مهر»بهار 1391 - شماره 5 (16 صفحه - از 6 تا 21 )
کلیدواژه ها:مدیریت رسانهتولید ملیمدیریت نشرزنجیره ارزش کتابنظام هنجاری رسانه هامالکیت رسانه هارسانهاقتصادکارآفرینیرسـانهتوسعهمخاطبانمدل
-
36.
نویسنده : قربانی، رضا ؛
مجله:کتاب مهر»تابستان 1391 - شماره 6 (18 صفحه - از 4 تا 21 )
کلیدواژه ها:مدل کسب و کاراستراتژی اقیانوس آبیصنعت نشر دیجیتالورود به صنعترسانهاستراتژیمدیریتتولیدمدیریت رسانهکسب و کار جدید
-
37.
نویسنده : اسکندری، نصرالله ؛ میراسماعیلی، بی بی سادات ؛
مجله:مطالعات رسانه ای»پاییز 1391 - شماره 18 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد (18 صفحه - از 159 تا 176 )
کلیدواژه ها:مدیریت رسانهمقررات زداییاقتصاد رسانهفناوری های نوین ارتباطیهمگرایی رسانه ای
-
38.
نویسنده : بخشی، بهاره ؛ شهیدیان، احمد ؛
مجله:مطالعات رسانه ای»تابستان 1392 - شماره 21 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد (12 صفحه - از 21 تا 32 )
کلیدواژه ها:مدیریت رسانهاقتصاد رسانهموسسات مطبوعاتی
-
39.
نویسنده : عباسی، ملوک ؛
مجله:پژوهش های ارتباطی»تابستان 1392 - شماره 74 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 9 تا 42 )
کلیدواژه ها:ارزیابی عملکردمعیارهای ارزیابیرسانه ملیمدیریت رسانهبومی سازی مدل تعالیارزش های محوری
-
40.
رهیافتی برای تدوین الگوی مدیریت رسانه از دیدگاه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، آیت الله خامنه ای
نویسنده : مهدی نژاد، رسول ؛
همایش:کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی»مجموعه مقالات دومین کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی - جلد 5 رتبه بین المللی (46 صفحه - از 81 تا 126 )
کلیدواژه ها:مدیریتارتباطات اسلامیرهيافت مدل(الگو) ارتباطاتمدیریت اسلامی مدیریت رسانه
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (22 مقاله)
- ب (18 مقاله)
- علمی-ترویجی (9 مقاله)
- د (2 مقاله)
- بین المللی (2 مقاله)
- A+ (2 مقاله)
- A (1 مقاله)
- الف (1 مقاله)