کلیدواژه مشتریان شرکت کاله / (1 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : بهاری، نادر ؛ نویسنده : ایرجی پرمهر، زهرا ؛ ایمانی جبه دار، پرویز ؛ رضاپور جله دار، امین ؛ سیفی کلخوران، علی ؛
مجله:پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری»بهار 1402 - شماره 29 (جلد دوم) (13 صفحه - از 22 تا 34 )
کلیدواژه ها:ارزیابی و بهبود عملکردمشتریان شرکت کالهرضایت مشتریان
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری 1 |