کلیدواژه مشتری مداری / (163 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
61.
نویسنده : رئوفیان، فاطمه ؛ میرحسینی، سیدمحمدعلی ؛ ترک فر، احمد ؛
مجله:پژوهش های معاصر در مدیریت ورزشی»بهار و تابستان 1399 - شماره 19 ، ب (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 127 تا 139 )
کلیدواژه ها:خدماتمشتریمشتری مداریتکریم ارباب رجوعمراجعه کننده
-
62.
نویسنده مسئول : حسینی نیا، سیدرضا ؛ نویسنده : بای، ناصر ؛ قنبرپور نصرتی، امیر ؛
مجله:مدیریت منابع انسانی در ورزش»بهار و تابستان 1399 - شماره 14 ، ب (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 209 تا 223 )
کلیدواژه ها:مدیریت دانشمشتریمداریمدیریت ارتباط با مشتریمشتریان کلیدیادارات ورزش و جوانانمشتریکارکنان ادارات ورزش و جوانان
-
63.
نویسنده مسئول : صادقی بروجردی، سعید ؛ نویسنده : منصوری، حسین ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار و تابستان 1399، دوره هفتم - شماره 1 ، ب (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 145 تا 159 )
کلیدواژه ها:رفتار اخلاقیمشتریمداریفروشندهمحصولات ورزشی
-
64.
نویسنده : غلامی ترکسلویه، سجاد ؛ محمدی، مرتضی ؛ نویسنده مسئول : عبدالهی، محمد حسن ؛
مجله:مطالعات بازاریابی ورزشی»بهار 1399 - شماره 1 (18 صفحه - از 1 تا 18 )
کلیدواژه ها:مشتری مداریآداب و معاشرتخلاقیت فروشندگانرضایت مصرف کنندگان
-
65.
بررسی تاثیر هویت سازمانی بر عملکرد سازمانی و مشتریمداری در صنعت بیمه (نمونه موردی: شرکت بیمه سامان)
نویسنده : اباذریان طهرانی، محمد ؛ حبیبی، مرتضی ؛ نویسنده مسئول : حبیبی، علیرضا ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1399 - شماره 28 (جلد دوم) (21 صفحه - از 77 تا 97 )
کلیدواژه ها:مشتریمداریعملکرد سازمانیهویت سازمانیبیمه سامان
-
66.
نویسنده مسئول : نسیمی، محمد علی ؛ نویسنده : زارع، آیدین ؛
مجله:توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی»بهار 1399 - شماره 55 ، ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 104 تا 129 )
کلیدواژه ها:راهبردیعملکرد شغلیمشتری مداریمسئولیت اجتماعی شرکتشناسایی سازمانیکارکنانعملکرد شغلی کارکنانمشتریسازمانمسئولیت اجتماعیمشتریان
-
67.
نویسنده : فلاح، محسن ؛ رضائیان، علی ؛ نویسنده مسئول : حق شناس کاشانی، فریده ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1399 - شماره 36 ، ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 17 تا 38 )
کلیدواژه ها:مشتری مداریصنعت بانکداری ایرانمهندسی مجدد کسب و کارمشتریمهندسی مجدد کسبوکارصنعت بانکداریطراحیمدل
-
68.
نویسنده : سوری، فربد ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (11 صفحه - از 1174 تا 1184 )
کلیدواژه ها:مزیت رقابتیرضایت مشتریمشتری مداریفرآیند خلق دانشهتلعملکردرگرسیونعملکرد هتلمشتریان
-
69.
نویسنده : خانمحمدی، فاطمه ؛ عبدالوند، محمد علی ؛ نویسنده مسئول : خون سیاوش، محسن ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»زمستان 1398، سال چهاردهم- شماره 45 ، C (دانشگاه آزاد (16 صفحه - از 91 تا 106 )
کلیدواژه ها:مشتریمداریعملکرد صادراتیارتباطاتاعتمادتعهدرفتاریروش تحلیل ساختاری بیزی
-
70.
نویسنده مسئول : جامی، مجید ؛ نویسنده : واحدی، محمدحسن ؛ نازی، حمید ؛
مجله:شباک»آذر 1398 - شماره 48 ISC (12 صفحه - از 35 تا 46 )
کلیدواژه ها:نظارتسودآوریمشتری مداری
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (20 مقاله)
- ب (12 مقاله)
- علمی-ترویجی (8 مقاله)
- الف (7 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش ملی (9 مقاله)
- همایش بین المللی (8 مقاله)