کلیدواژه مشتری مداری / (113 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
41.
نویسنده : رضایی نسب، محمد ؛ مصباحی، مریم ؛
همایش:کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی»مجموعه مقالات اولین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی رتبه ملی (12 صفحه - از 178 تا 189 )
کلیدواژه ها: مدیریت دانشمشتری مداری مدیریت ارتباط با مشتری رفتار کارکنان
-
42.
نویسنده : حداد رضوی، مجید ؛ نویسنده مسئول : تفرشی، سیدمحمد ؛
مجله:پژوهش های علوم مدیریت»بهار 1400 - شماره 6 (14 صفحه - از 28 تا 41 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریمشتری مداریشبکه فروشرضایت خریدآگاهی مشتریان
-
43.
نویسنده مسئول : مجاهد، معصومه ؛ نویسنده : کهنسال، اعظم ؛ دل افروز، نرگس ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1400 - شماره 55 (جلد چهارم) (19 صفحه - از 270 تا 288 )
کلیدواژه ها:نوآوریخلاقیتعملکردمشتری مداریشرکتهای تولیدی شهرک صنعتی شهرستان رشت
-
44.
نویسنده مسئول : نظری، علی ؛ نویسنده : اسماعیلی، محمدابراهیم ؛
مجله:پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع»زمستان 1399 - شماره 5 (17 صفحه - از 51 تا 67 )
کلیدواژه ها:اصول اخلاقیمشتری مداریبازاریابی سبزقیمت سبزترویج سبزتوزیع سبز و وفاداری مشتری
-
45.
نویسنده مسئول : نیک سیرت، علی ؛
مجله:مدیریت، حسابداری و اقتصاد»زمستان 1399 - شماره 4 (13 صفحه - از 41 تا 53 )
کلیدواژه ها:مشتری مدارینظارت درونیجهتگیری بازاررقابت محورینگهداشت مشتریمشتریمشتریانبازاررضایت مشتریحفظ مشتریمحوری
-
46.
نویسنده : کشاورز، سیروس ؛ خانی، ناصر ؛ نوربخش، پروانه ؛ فتحی، محمدرضا ؛ نویسنده مسئول : رئیسی نافچی، سمانه ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»آذر و دی 1399- شماره 104 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 63 تا 78 )
کلیدواژه ها:عملکرد مالیکارایی هزینهچابکی زنجیره تامینمشتریمداری
-
47.
نویسنده : الحسینی المدرسی، سید مهدی ؛ غلامی، محمدرضا ؛ محمدی، فاطمه ؛ نویسنده مسئول : باقری قرهبلاغ، هوشمند ؛
مجله:نوآوری و ارزش آفرینی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 18 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 37 تا 56 )
کلیدواژه ها:مشتری مداریمدیریت ارتباط با مشتریرفتار نوآورانهقابلیت های زیرساختی
-
48.
نویسنده مسئول : خوش طینت، بهناز ؛ نویسنده : شاه آبادی، ابوالفضل ؛ رکاب، مسعود ؛
مجله:مدیریت برند»تابستان 1399 - شماره 22 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (33 صفحه - از 30 تا 62 )
کلیدواژه ها:بازار کالامشتری مداریبرندبـامشـتریمشــتریهـابــابـه
-
49.
نویسنده : رمضانی، بهمن ؛
مجله:رهیافت های نوین در مطالعات اسلامی»تابستان 1399 - شماره 3 (16 صفحه - از 69 تا 84 )
کلیدواژه ها:مشتری مداریرضایتمندی مشتریانﺟﺬب ﻣﺸﺘﺮیخدمات و کالا
-
50.
نویسنده : رئوفیان، فاطمه ؛ میرحسینی، سیدمحمدعلی ؛ ترک فر، احمد ؛
مجله:پژوهش های معاصر در مدیریت ورزشی»بهار و تابستان 1399 - شماره 19 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 127 تا 139 )
کلیدواژه ها:خدماتمشتریمشتری مداریتکریم ارباب رجوعمراجعه کننده
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (19 مقاله)
- ب (11 مقاله)
- ملی (9 مقاله)
- بین المللی (7 مقاله)
- علمی-ترویجی (6 مقاله)
- الف (4 مقاله)
- A (4 مقاله)
- B (2 مقاله)
- C (2 مقاله)
- A+ (1 مقاله)