بهار 1401 - شماره 2
-
نویسنده : محسنی مخسری، حسن ؛
(11 صفحه - از 1 تا 11 )
کلیدواژه ها:مدیریتنیروی انسانیسازمانرفتار سازمانیمدیریت پروژه
-
نویسنده مسئول : فیض رفیعیان، الناز ؛ نویسنده : قمی، نیوشا ؛
(18 صفحه - از 12 تا 29 )
-
نویسنده مسئول : احمداشرفی، امیر ؛ نویسنده : هوشیاری، رضا ؛ آزاد ارمکی، امیر ؛
(16 صفحه - از 30 تا 45 )
کلیدواژه ها:عملکرد سازمانیزیرساخت فناوریهوش تجاری
-
نویسنده مسئول : خودآموز، زینت ؛ نویسنده : احمدیان، محمدرضا ؛
(12 صفحه - از 46 تا 57 )
کلیدواژه ها:استراتژیکارت امتیازی متوازنعملکرد سازمانی
-
نویسنده مسئول : شهبازی، سعید ؛ نویسنده : حسینی، سید فرهاد ؛
(8 صفحه - از 58 تا 65 )
کلیدواژه ها:نیروی انسانیسازمانمنابع انسانیسیستم های اطلاعات منابع انسانی
-
نویسنده مسئول : نظامی، سیاوش ؛ نویسنده : دیلمی، زهرا ؛ یارمحمدی، علی ؛ صالحی فرگنی، شاپور ؛
(17 صفحه - از 66 تا 82 )
کلیدواژه ها:انگیزشآموزش ضمن خدمتچابکی سازمان
-
نویسنده مسئول : توکلی، غلامرضا ؛ نویسنده : زمانی مزده، مهدی ؛
(27 صفحه - از 83 تا 109 )
کلیدواژه ها:آمادگیبهرهوری منابع انسانیانقلاب صنعتی چهارمفناوریهای نوظهورنظریه قابلیت پویاصنعت 4.0
-
نویسنده مسئول : دهیری، شیدا ؛ نویسنده : رفعتی، محمدامین ؛
(14 صفحه - از 110 تا 123 )
کلیدواژه ها:صنعتسازمانکایزنبهره وری سازمانی
-
نویسنده مسئول : عمراهی کادیجانی، صونا ؛ نویسنده : رفیع زاده، امین ؛ پردل چیککلو، ستار ؛ گرامی، امیر ؛
(16 صفحه - از 124 تا 139 )
کلیدواژه ها:نوآوریرقابت پذیریبرون سپاریدارایی های نامشهودصلاحیت تولیدزنجیره های تامین جهانی
-
نویسنده مسئول : منعم درآباد، طاهره ؛ نویسنده : دی دره خمسه مطلق، محمد ؛ شیروانی هرندی، کیمیا ؛ پارسایی مطلق، سپیده ؛ قاسمی، علی ؛
(16 صفحه - از 140 تا 155 )
کلیدواژه ها:مدیریت کیفیت جامعرضایت مشتریعملکرد سازمانایزوایزو9000
-
نویسنده : اسفیدانی، محمدرحیم ؛ کرمپور، عبدالحسین ؛ نویسنده مسئول : آقایی، محمدحسین ؛
(18 صفحه - از 156 تا 173 )
کلیدواژه ها:نگرش مصرف کنندهتبلیغات مشترکقصد خرید برند میزباندرجه اهمیت تبلیغات مشترک
-
نویسنده مسئول : گنجعلی خانی، علی ؛ نویسنده : همتیان، هادی ؛
(6 صفحه - از 174 تا 179 )
کلیدواژه ها:جهانی شدنمدیریت منابع انسانیشبکههای اجتماعی
-
نویسنده : مقرب، علی ؛ رضازاده، وحید ؛ امیری، سعید ؛ جوادی، کوثر ؛
(14 صفحه - از 180 تا 193 )
کلیدواژه ها:مدیریت کیفیت جامعکیفیترضایت مشتریانمحیط رقابتی
-
نویسنده مسئول : زارع خور میزی، علیرضا ؛ نویسنده : کردی، مراد ؛
(14 صفحه - از 194 تا 207 )
کلیدواژه ها:بعد اقتصادیتصویر شرکتبعد حقوقیارائه توصیه توسط مشتریانکمک مشتریان به همدادن بازخورد توسط مشتریانبعد اخلاقی و بعد بشردوستانهرابطه بلندمدت مشتری با شرکت
-
نویسنده : طالشی، فاطمه ؛
(17 صفحه - از 208 تا 224 )
کلیدواژه ها:کارکنانعملکرد فردیمشتری مداریمربیگریتاثیر
-
نویسنده مسئول : فتاحی، کسری ؛ نویسنده : ادائی، حانیه ؛
(20 صفحه - از 225 تا 244 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتتجارت الکترونیکفروشرفتار خرید مشتریرفتار فروشندهدیجی کالا
-
نویسنده مسئول : شیروانی هرندی، کیمیا ؛ نویسنده : اسماعیلیان، ساناز ؛
(18 صفحه - از 245 تا 262 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریمهارتهای ارتباطیایران خودروقدرت ارتباطات
-
نویسنده مسئول : کدخدائی، محسن ؛ نویسنده : جعفری، مریم ؛ صالحی فرگنی، شاپور ؛
(16 صفحه - از 263 تا 278 )
کلیدواژه ها:برنامه های آموزشیعملکرد سازمانیدوره های آموزش ضمن خدمت
-
نویسنده : هنرمند، محمدحسین ؛
(13 صفحه - از 279 تا 291 )
کلیدواژه ها:ظرفیت نوآوریعملکرد نوآوریشبکه ی اجتماعی آنلاین
-
نویسنده مسئول : موحدی، مصطفی ؛ نویسنده : ماندگار، سرور ؛ بحیرایی، فرزانه ؛ صالحی فرگنی، شاپور ؛
(19 صفحه - از 292 تا 310 )
کلیدواژه ها:عملکرد صادراتیدوره های آموزش ضمن خدمتبازاریابی کارآفرینانه
-
نویسنده : مقسم، مهرداد ؛
(23 صفحه - از 311 تا 333 )
کلیدواژه ها:اثربخشیبهره وریتولید نابخطاناپذیرسازیعیوب صفرکنترل کیفیت صفر