کلیدواژه نارضایتی مشتری / (5 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : عباسی، رسول ؛ نویسنده : جامی پور، مونا ؛ قاسملو، مریم ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1400، دوره جدید - شماره 47 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 111 تا 136 )
کلیدواژه ها:رفتار مصرفکنندهبرنامههای کاربردی (اپلیکیشن) سفارش غذاتجارت الکترونیکی سیارنارضایتی مشتریمشتریرضایت
-
2.
نویسنده : جلیل، رضا ؛ کاظمی، عالیه ؛ نویسنده مسئول : اصغری زاده، عزت اله ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»پاییز 1400- شماره 47 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 63 تا 78 )
کلیدواژه ها:صنایع خدماتینارضایتی مشتریروابط پایدارتسهیممکانیزمهای فنی و تکنولوژیکیریسک و سیستم غیریکپارچهزنجیره تأمین خدماتزنجیره تامین خدماتهماهنگیاطلاعاتخدمات
-
3.
نویسنده : اکبری، محسن ؛ رمضانیان، محمد رحیم ؛ قاسمی شمس، معصومه ؛ رسولی، حمیدرضا ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»پاییز 1397 - شماره 131 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 41 تا 58 )
کلیدواژه ها:بیمهنارضایتی مشتریمخاطره اخلاقیماکیاولگراییتقلب مشتری
-
4.
نویسنده : نجاتی، مهرناز ؛ راه چمنی، احمد ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»بهار 1395، سال دهم - شماره30 (17 صفحه - از 93 تا 109 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتوفاداری مشترینارضایتی مشتریعدم تعهد مشتریان
-
5.
نویسنده : کروبی، مهدی ؛ ابراهیمی، مهدی ؛ قاسم پور، فائزه ؛
مجله:گردشگری شهری»زمستان 1393، دوره اول - شماره 1 ISC (16 صفحه - از 97 تا 112 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشترینارضایتی مشتریهتلهای 4 و 5 ستارهمقدمهمشتریهتلرضایتوفاداریمشتریان