کلیدواژه نیاز مشتریان / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : فیض اللهی، صادق ؛ نویسنده : حیدری، حسینعلی ؛
مجله:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»بهار 1401 - شماره 3 (21 صفحه - از 28 تا 48 )
کلیدواژه ها:نیاز مشتریانویژگی خدماتکانال الکترونیکرویکرد آمیختهمشتریبانکخدمات بانکداری الکترونیکیشناساییخدمات
-
2.
نویسنده : عبدی، داود ؛ انویه تکیه، لورنس ؛ نویسنده مسئول : مرادی، مهدی ؛
مجله:خط مشی گذاری عمومی در مدیریت»پاییز 1398 - شماره 35 رتبه B (دانشگاه آزاد/ISC (13 صفحه - از 85 تا 97 )
کلیدواژه ها:بانکداری جامعبانک ملی ایرانتحلیل تمنیاز مشتریانخبرگان صنعت حوزة بانکداری