کلیدواژه خدمات بانکداری الکترونیکی / (27 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : عقبائی، فرشته ؛ الوانی، سید مهدی ؛ هاشمی، سید ذبیح الله ؛ نویسنده مسئول : رضائیان، علی ؛
مجله:اقتصاد مالی»پاییز 1401 - شماره 60 ، A (دانشگاه آزاد (24 صفحه - از 45 تا 68 )
کلیدواژه ها:فرهنگتحلیل تماتیکخدمات بانکداری الکترونیکی
-
2.
نویسنده : جوان امانی، ودود ؛ نویسنده مسئول : اکبری، حمید ؛
مجله:تحلیل بازار سرمایه»تابستان 1401 - شماره 5 (24 صفحه - از 178 تا 201 )
کلیدواژه ها:بانکداریمدیریتتجارت الکترونیکارتباط با مشتریبانک پاسارگادمدیریت ارتباط با مشتریمشتریبانکاطلاعاتمشتریان
-
3.
نویسنده مسئول : فیض اللهی، صادق ؛ نویسنده : حیدری، حسینعلی ؛
مجله:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»بهار 1401 - شماره 3 (21 صفحه - از 28 تا 48 )
کلیدواژه ها:رویکرد آمیختهنیاز مشتریانویژگی خدماتکانال الکترونیکمشتریبانکخدمات بانکداری الکترونیکیشناساییخدمات
-
4.
نویسنده : ناصحیفر، وحید ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ محمدیان، محمود ؛ نویسنده مسئول : الهوردی، مصطفی ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1400، دوره سیزدهم - شماره 4 ، الف (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 974 تا 1000 )
کلیدواژه ها:سنجش مدلخدمات بانکداری الکترونیکیتجربه مشتریمدیریت تجربه مشتریابزار خدمات بانکداری الکترونیکیمدل مدیریت تجربه مشتریمدلخدمات بانکی
-
5.
نویسنده مسئول : ناصحی فر، وحید ؛ نویسنده : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ محمدیان، محمود ؛ اله وردی، مصطفی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1400 - شماره 41 ، ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 1 تا 26 )
کلیدواژه ها:خدمات بانکداری الکترونیکیمدل چندسطحیتجربۀ مشتریمدیریت تجربۀ مشتریابزارهای خدمات بانکداری الکترونیکی
-
6.
نویسنده : ترابی کمال، محسن ؛
مجله:مدیریت، حسابداری و اقتصاد»تابستان 1399 - شماره 2 (19 صفحه - از 166 تا 184 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتخدمات الکترونیکیارزش ویژهی برندشعب منتخب بانککیفیت خدمات الکترونیکیبانکمشتریرضایتارزشپژوهشمشتریان
-
7.
نویسنده : مهدی نژاد، روح ا ؛ قائدمحمدی، حمدجواد ؛
مجله:پژوهش اجتماعی»بهار 1396 - شماره 34 ، A (دانشگاه آزاد (14 صفحه - از 127 تا 140 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریانبانکداری الکترونیکیبانک ملیرضایت مشتریبانکخدمات بانکداری الکترونیکی
-
8.
نویسنده : فولادی، مهران ؛ طاهریان، محمود ؛
مجله:بازاریابی پارس مدیر»پاییز 1395 - شماره 4 (13 صفحه - از 43 تا 55 )
کلیدواژه ها:ویژگیهای روان شناختیموبایل بانکارزش ویژه برندویژگیهای جمعیت شناختیویژگیهای فناوریمشتریمشتریانبانک انصارکاربران
-
9.
نویسنده : کریمی، آصف ؛ شعبانی نژاد، اسماعیل ؛ ادیب فر، غلامرضا ؛
مجله:مدیریت فرهنگ سازمانی»تابستان 1395، دوره چهاردهم - شماره 2 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 475 تا 498 )
کلیدواژه ها:رضایتمندیسیستمهای الکترونیکیمشتریان بانکهامشتریبانکمشتریانالکترونیکیرضایت مشتری
-
10.
نویسنده : کریمی، فرزاد ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1394 ، سال پنجم - شماره 2 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 185 تا 198 )
کلیدواژه ها:AHPبانکداری الکترونیکیVIKORروش های تصمیم گیری چند شاخصهمنطق بازه اییخدمات بانکداری الکترونیکیبانکمشتریاناطلاعاتخدمات بانکی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (6 مقاله)
- الف (1 مقاله)
- ب (1 مقاله)