کلیدواژه هم آفرینی ارزش مشتری / (1 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
- نشریه پژوهش های مدیریت عمومی 1
-
1.
نویسنده : رحمان سرشت، حسین ؛ خاشعی ورنامخواستی، وحید ؛ ابراهیمی، مهدی ؛ رحیمیان، مهرنوش ؛
مجله:پژوهش های مدیریت عمومی»تابستان 1397 - شماره 40 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 30 تا 52 )
کلیدواژه ها:روش تحقیق آمیختهحداقل مربعات جزئیهم آفرینی ارزش راهبردیهمآفرینی ارزش سازمانیهم آفرینی ارزش مشتریمشتریمدلارزشبانکمشتریانمهارتتوسعهارزش مشتریارزش راهبردی