کلیدواژه هویتیابی مشتری از برند / (1 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ علوی، سیدمسلم ؛ پورموردینی، الهه ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1395، دوره هشتم - شماره 3 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 479 تا 502 )
کلیدواژه ها:قصد خریدمسئولیتپذیری اجتماعی ادراکیشهرت برندهویتیابی مشتری از برندمسئولیتهویتشهرتهویتیابی مشتریCorporate Social Responsibility
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مدیریت بازرگانی 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)