کلیدواژه چابکی مشتری / (4 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : فتاحی میلاسی، صادق ؛ نظریان، علی ؛ نویسنده مسئول : بنار، نوشین ؛
مجله:مطالعات بازاریابی ورزشی»زمستان 1402- شماره 16 (16 صفحه - از 3 تا 18 )
کلیدواژه ها:فناوریهوشچابکی سازمانیچابکی مشتریعملکرد پایدارکسب و کار ورزشی
-
2.
نویسنده : اصانلو، بهاره ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1393 ، سال چهارم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 39 تا 54 )
کلیدواژه ها:چابکی مشتریسفارشی سازی انبوهتمايزات فردیمشارکت در مزايای وظيفه ایمشارکت در مزايای نمادی
-
3.
نویسنده : خدامی، سهیلا ؛ خدادادحسینی، حمید ؛ مشبکی، اصغر ؛ آذر، عادل ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1391 - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 1 تا 24 )
کلیدواژه ها:هوشیاری کارآفرینانهچابکی مشتریزیرکی بازارستاده های فرآیندی سازماناطلاعاتمدلسازمانقابلیتهای پویا
-
4.
نویسنده : حسنقلی پور، طهمورث ؛ انصاری، منوچهر ؛ الهی گل، اکرم ؛ رحمانی یوشانلوئی، حسین ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1391 - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 25 تا 46 )
کلیدواژه ها:هوشیاری کارآفرینانهچابکی مشتریزیرکی بازارستاده های فرآیندی سازمانبازارگراییکارکنانبازاریابی درونیرفتار شهروندی سازمانیبانک ملتتعهد سازمانیمدلمشتریان
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه تحقیقات بازاریابی نوین 3 |
نشریه مطالعات بازاریابی ورزشی 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (3 مقاله)