کلیدواژه کالاهای تندمصرف / (8 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : نجات، سهیل ؛ خداداد حسینی، سید حمید ؛ شیرخدایی، میثم ؛ نویسنده مسئول : کردنائیج، اسداله ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1402، دوره جدید - شماره 53 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 13 تا 48 )
کلیدواژه ها:برندتحلیل مضمونکالاهای تند مصرفتعالی برند
-
2.
نویسنده : محمدی، نسا ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ نویسنده مسئول : سعیدنیا، حمید رضا ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»زمستان 1401، سال هفدهم - شماره 57 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (26 صفحه - از 1 تا 26 )
کلیدواژه ها:خردهفروشیپژوهش آمیختهفروشگاه پاپآپکالاهای تند مصرف
-
3.
نویسنده : محمدی، نسا ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ نویسنده مسئول : سعیدنیا، حمیدرضا ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1401- شماره 114 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 25 تا 43 )
کلیدواژه ها:پیامدهاکالاهای تند مصرففروشگاه موقتخردهفروشی موقت
-
4.
نویسنده : محمدی، نسا ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ نویسنده مسئول : سعیدنیا، حمیدرضا ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 34 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 99 تا 128 )
کلیدواژه ها:نظریه ی داده بنیادگلیزرصنعت خرده فروشیفروشگاه پاپ آپکالاهای تند مصرف
-
5.
نویسنده : وارسته، حامد ؛ دلخواه، جليل ؛ يزداني، حميدرضا ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1398، دوره یازدهم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 459 تا 484 )
کلیدواژه ها:رکود اقتصادیآمیخته بازاریابیاستراتژیبازاریابی و فروشکالاهای تندمصرفرکودبازاربازاریابیمحصولاتفروشقیمت
-
6.
نویسنده : ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ نویسنده مسئول : باقری قره بلاغ، هوشمند ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1398، دوره جدید - شماره 39 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 121 تا 140 )
کلیدواژه ها:ناهمسانی شناختیارزش مصرفکالاهای تندمصرفرفتارهای منفی پس از خریدمصرفمصرفکنندهپژوهشمحصولرفتارهایناهمسانیشناختی
-
7.
نویسنده : محمدیان، محمود ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ خانلری، امیر ؛ ظهوری، بهاره ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1395، دوره جدید - شماره 28 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 27 تا 43 )
کلیدواژه ها:تحلیل مضمونذینفعانمسئولیت اجتماعی شرکتمتاسنتزکالاهای تندمصرف
-
8.
نویسنده مسئول : محمدیان، محمود ؛ نویسنده : ظهوری، بهاره ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»پاییز 1395 - شماره 43 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 153 تا 184 )
کلیدواژه ها:مدلسازی ساختاری تفسیریمسئولیت اجتماعی شرکتیکالاهای تندمصرفبرند اجتماعیبرندسازیمدلمسئولیت اجتماعیذینفعانمصرفکنندگانمتغیرساختBrandمسئولیت اجتماعی شرکت هاشرکت ها
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (4 مقاله)
- علمی-پژوهشی (2 مقاله)
- ج (1 مقاله)