کلیدواژه کیفیت خدمات خارجی / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : ملائی، منیژه ؛ نویسنده : محقر، علی ؛ اصغریزاده، عزت اله ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1397 - شماره 35 (ویژه نامه) ، A (دانشگاه آزاد (9 صفحه - از 13 تا 21 )
کلیدواژه ها:معادلات ساختاریرضایت مشتریانصنعت هتلداریکیفیت خدمات خارجی
-
2.
نویسنده : امیری، مقصود ؛ یزدانی، حمید رضا ؛ اکرام نصرتیان، نسیم ؛
مجله:دانش مدیریت»تابستان 1387 - شماره 81 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 3 تا 18 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدمات خارجیکیفیت خدمات داخلیبازاریابی درونیمشتریان داخلی و خارجیکیفیت خدماتکارکنانمشتری
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مدیریت توسعه و تحول 1 |
نشریه دانش مدیریت 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)