کلیدواژه گسترش بازار / (5 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : ذوالقدر، حمید ؛ ذوالقدر، علی ؛ نویسنده مسئول : طهماسبی، داریوش ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»تابستان 1399 - شماره 42 ، ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 37 تا 58 )
کلیدواژه ها:استراتژیبازار داخلیکفش هیدجروش داده بنیادگسترش بازار
-
2.
نویسنده : صلواتی، عادل ؛ برزگر، میثم ؛ آریا نژاد، نوید ؛
مجله:گلجام»بهار 1389 - شماره 15 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم (14 صفحه - از 11 تا 24 )
کلیدواژه ها:فرش دستبافتمایزاستراتژی های رقابتیرهبری هزینه تمرکزگسترش بازار
-
3.
نویسنده : رحمان سرشت، حسین ؛ کریمی، غلامرضا ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»زمستان 1386 - شماره 8 ISC (27 صفحه - از 75 تا 101 )
کلیدواژه ها:گسترش بازارتمرکز بازارراهبرد توسعۀ بازار صادراتیاصل همسویی استراتژی _ محیطرویکرد انحراف از ویژگیهای معیارعملکرد صادراتی
-
4.
نویسنده : کریمی، غلامرضا ؛
مجله:مدیریت»فروردین و اردیبهشت 1385 - شماره 107 و 108 (6 صفحه - از 19 تا 24 )
کلیدواژه ها:راهبرد توسعه بازار صادراتیبین المللی سازیتمرکز بازارگسترش(تنوع)بازارراهبرد توسعه بازار صادراتیبازارراهبردعملکرد صادراتیگسترش بازار
-
5.
نویسنده : یزدانی، فردین ؛
مجله:مجلس و راهبرد»تابستان 1383 - شماره 43 ISC (13 صفحه - از 182 تا 194 )
کلیدواژه ها:تولیدسرمایهاطلاعاتبازارسازمانگسترش بازارجهانی شدن
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه علوم مدیریت ایران 1 |
نشریه گلجام 1 |
نشریه مطالعات مدیریت راهبردی 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)
- ب (1 مقاله)