کلیدواژه اثربخشی تبلیغات / (42 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
41.
نویسنده : دهقانی، زلیخا ؛ صادقی، مهرداد ؛ هادی پیکانی، مهربان ؛ نویسنده مسئول : ابراهیم زاده، رضا ؛
مجله:رسانه»زمستان 1402 - شماره 133 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 55 تا 69 )
کلیدواژه ها:شبکه اجتماعیاثربخشی تبلیغاتتبلیغات بومی شدهمحیط رسانهمضامین
-
42.
نویسنده مسئول : سیاوشی، ملیحه ؛ نویسنده : فیروزی، فاطمه ؛
مجله:پژوهشنامه مطالعات وقف و امور خیریه»بهار و تابستان 1403، دوره دوم - شماره 1 (20 صفحه - از 229 تا 248 )
کلیدواژه ها:ارزشهای فرهنگیاثربخشی تبلیغاتبازاریابی اجتماعیکمیته امداد امام خمینیتبلیغات خیریهتبلیغاتارزشفرهنگیتبلیـغجاذبهمخاطب
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (14 مقاله)
- علمی-پژوهشی (8 مقاله)
- B (4 مقاله)
- A (2 مقاله)
- A+ (1 مقاله)
- الف (1 مقاله)
- د (1 مقاله)
- بین المللی (1 مقاله)