کلیدواژه اثربخشی تبلیغات / (42 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : عباسی، عباس ؛ محمدیان، مقدسه ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»پاییز 1386 - شماره 7 ISC (21 صفحه - از 99 تا 119 )
کلیدواژه ها:تبلیغات اینترنتیاثربخشی تبلیغاتوبسایتهانگرش مصرفکنندگان
-
2.
نویسنده : بخشی زاده، الهه ؛ آقا زاده، هاشم ؛
مجله:اقتصاد و تجارت نوین»تابستان و پاییز 1389، سال ششم - شماره 1 ISC (22 صفحه - از 123 تا 144 )
کلیدواژه ها:تبلیغات الکترونیکیبازاریابی الکترونیکیاثربخشی تبلیغاتمدل سلسله مراتب اثرات
-
3.
نویسنده : ربیعی، علی ؛ محمدیان، محمود ؛ برادران جمیلی، بیتا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1390 - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 17 تا 40 )
کلیدواژه ها:رسانهتبلیغاتاثربخشیخدماتمدل AIDAبانکتلویزیوناثربخشی تبلیغاتمشتری
-
4.
نویسنده : حمیدی زاده، محمد رضا ؛ یزدانی، ناصر ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1390 - شماره 6 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 150 تا 176 )
کلیدواژه ها:مدل راهبردی تبلیغات الکترونیکاثر بخشی تبلیغاتمدل های تبلیغات
-
5.
نویسنده : قاسمی، فاطمه ؛ بردبار، غلامرضا ؛
مجله:مدیریت فردا»پاییز 1393 - شماره 40 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 63 تا 76 )
کلیدواژه ها:اثربخشی تبلیغاتبازاریابی اجتماعیآمیخته بازاریابی اجتماعیمدل آیداآمیخته بازاریابیرفتارمدل
-
6.
نویسنده : یزدانی، ناصر ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1394 ، سال پنجم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 43 تا 58 )
کلیدواژه ها:فرشتبلیغات اینترنتیاثر بخشی تبلیغاتبازار فرش ایرانتبلیغاتاطلاعاتصادراتفرش دستبافمصرفکنندهمدل
-
7.
نویسنده : صنایعی، علی ؛ محمدشفیعی، مجید ؛ امینی ولاشانی، مائده ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1395 - شماره 15 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 185 تا 210 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتاثربخشی تبلیغاتمدل آیدای ارتقاءیافتهدرگیری ذهنی مخاطبپژوهش
-
8.
نویسنده : فیض، داود ؛ عارفی، امین ؛ کهیاری حقیقت، امین ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1395 - شماره 16 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 185 تا 209 )
کلیدواژه ها:آشناییجذابیتاثربخشی تبلیغاتافراد مشهوردوست داشتنی بودنمشابهت فرد مشهور و مخاطبتبلیغاتپژوهش
-
9.
نویسنده : روشندل اربطانی، طاهر ؛ حسنقلیپور، طهمورث ؛ ابراهیمپور، حبیب ؛ رمضانی، مجتبی ؛
مجله:مطالعات کمی در مدیریت»پاییز 1395 - شماره 26 (18 صفحه - از 119 تا 136 )
کلیدواژه ها:تصویر ذهنیاثربخشی تبلیغاتDEMATEL فازیمحصولات غیرنفتی
-
10.
نویسنده : شفیعی نیکابادی، محسن ؛ زارعی، علی اصغر ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1396 - شماره 17 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 149 تا 173 )
کلیدواژه ها:شبکههای الکترونیک اجتماعیمدل تبلیغاتیمدلسازی معادلاتساختاریتبلیغاتاطلاعاتکاربراناثربخشی تبلیغاتپژوهشتبلیغات موبایلی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (14 مقاله)
- علمی-پژوهشی (8 مقاله)
- B (4 مقاله)
- A (2 مقاله)
- A+ (1 مقاله)
- الف (1 مقاله)
- د (1 مقاله)
- بین المللی (1 مقاله)