کلیدواژه اثر کشور مبدا / (6 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : نوروزی، حسین ؛ نویسنده : اصانلو، بهاره ؛ فیضی، مهدیه ؛
مجله:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»پاییز 1401 - شماره 19 ، ب (وزارت علوم (28 صفحه - از 67 تا 94 )
کلیدواژه ها:مصرف کنندهلوازم خانگیقصد خریداثر کشور مبداطراحیپژوهشمحصول
-
2.
نویسنده مسئول : بخشی زاده برج، کبری ؛ نویسنده : جباری، نعیمه ؛ سلیمان زاده، امید ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»آذر و دی 1400- شماره 110 ، ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 43 تا 56 )
کلیدواژه ها:پدیدارشناسیالگوی مصرفمدل ذهنیاثر کشور مبدانقشه اجماعی
-
3.
نویسنده مسئول : نظری، محسن ؛ نویسنده : مرآتی، شادی ؛ فتحی، هانیه ؛
مجله:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»پاییز 1399 - شماره 11 (20 صفحه - از 115 تا 134 )
کلیدواژه ها:قیمتگذاریملیگراییتمایل به پرداختریسک ادراک شدهکشور مبداریسکاثر کشور مبدایخچالمیزان تمایل به پرداختایران
-
4.
نویسنده : حسن زاده، محمود ؛ مشبکی، اصغر ؛ احمدی، پرویز ؛ نویسنده مسئول : خداداد حسینی، سید حمید ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1398 - شماره 33 ، ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 129 تا 149 )
کلیدواژه ها:اثر کشور مبداحمایت از کالای ایرانیگرایش مثبت به محصولات داخلیقوممداری مصرفکنندهحمایت از خودرو ایرانیحمایت از برنج ایرانیمحصولاتمحصولات داخلیقیمت
-
5.
نویسنده : بحرینی زاده، منیجه ؛ اسماعیل پور، مجید ؛ حراقی، مسعود ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1396 - شماره 27 ، ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 1 تا 14 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندمحصولات داروییاثر کشور مبدا
-
6.
نویسنده : مرتضوی، سعید ؛ کفاش پور، آذر ؛ ارجمندی نژاد، آفاق ؛
مجله:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی دوم 1389، سال دهم - شماره 2 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 109 تا 134 )
کلیدواژه ها:ادراک از کیفیت کالااثر کشور مبداعرق ملیقصد خرید
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مدیریت کسب و کارهای بین المللی 2 |
نشریه راهبردهای بازرگانی 1 |
نشریه تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
نشریه پژوهشنامهی مدیریت اجرایی 1 |
نشریه بررسی های بازرگانی 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (4 مقاله)
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)