کلیدواژه ارزش بلندمدت مشتری (CLV) / (1 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : صفری کهره، محمد ؛ خدادادحسینی، سید حمید ؛ آذر، عادل ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»زمستان 1393، دوره هجدهم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 87 تا 110 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)ارزش بلندمدت مشتری (CLV)بازاریابی ارتباطی (RM)مدیریت سودآوری مشتریانبخشبندی مشتریمشتریمشتریانCLVارزش بلندمدت مشتریانبانکمشـتری
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه پژوهش های مدیریت در ایران 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)