کلیدواژه ارزش ویژه ی نام تجاری / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : حداد، تارا ؛ عقیقی، علیرضا ؛ مردای، مرتضی ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (12 صفحه - از 2577 تا 2588 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتادراک مشتریترفیع فروشارزش ویژه ی نام تجاریمشتریارزش ویژه نام تجاریمشتریان
-
2.
نویسنده : بخشی، فریبا ؛ روشن، سید علیقلی ؛ اعزازی، محمد اسماعیل ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1395، دوره هشتم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 771 تا 794 )
کلیدواژه ها:اعتقادات مذهبیاعتماد به نام تجاریشرکت نان قدس رضویارزش ویژه ی نام تجاری
مجله (تعداد مقاله) |
---|
همایش کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی 1 |
نشریه مدیریت بازرگانی 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)