کلیدواژه اینفلوئنسر / (21 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : قادري نيك، محمدعلي ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1403، دوره جدید - شماره 6 (13 صفحه - از 281 تا 293 )
کلیدواژه ها:کیفیت درک شدهقصد خرید آنلایناینفلوئنسر
-
2.
نویسنده مسئول : منتظری دهشتی، فاطمه ؛
مجله:جامعه، فرهنگ و رسانه»زمستان 1402 - شماره 49 ، ب (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 95 تا 124 )
کلیدواژه ها:توسعهمشارکت اجتماعیشبکههای اجتماعیاینستاگراماینفلوئنسرواکسناینفلوئنسرهااطلاعات
-
3.
نویسنده مسئول : موقر، مرتضی ؛ نویسنده : امامقلی زاده، سعید ؛ صاحب الداری، مینو ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1402 - شماره 50 ، ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 23 تا 48 )
کلیدواژه ها:عوامل روانشناختیشبکههای اجتماعیاینفلوئنسربازاریابی تاثیرگذار رهبران عقیده
-
4.
نویسنده : اشرفی، فاطمه ؛ شیرخدایی، میثم ؛ نویسنده مسئول : موقر، مرتضی ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1402، دوره جدید - شماره 55 ، ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 109 تا 128 )
کلیدواژه ها:اخلاق حرفه ایتحلیل مضمونمدل سازی ساختاری- تفسیریاینفلوئنسر
-
5.
نویسنده مسئول : جبارزاده، قدیر ؛ نویسنده : نیکنام، منوچهر ؛
مجله:پژوهش های علوم مدیریت»پاییز 1402 - شماره 16 (17 صفحه - از 160 تا 176 )
کلیدواژه ها:تخصصوفاداریجذابیت فیزیکیاینفلوئنسراینفلو ئنسرهابازاریابیبازاریابی اینفلوئنسراعتماد
-
6.
نویسنده مسئول : جبارزاده، قدیر ؛ نویسنده : نیکنام، منوچهر ؛
مجله:پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع»پاییز 1402 - شماره 16 (15 صفحه - از 52 تا 66 )
کلیدواژه ها:تخصصوفاداریجذابیت فیزیکیاستحکام رابطهاینفلوئنسراعتماداینفلو ئنسرهابازاریابیاینفلوئنسرها
-
7.
نویسنده مسئول : گودینی، مریم ؛ نویسنده : موقر، مرتضی ؛
مجله:مدیریت بازاریابی هوشمند»تیر 1402، دوره چهارم - شماره 2 (17 صفحه - از 62 تا 78 )
کلیدواژه ها:تحلیل تمرسانه اجتماعیافراد تاثیرگذاربازاریابی تاثیرگذارچالشاینفلوئنسراطلاعاترسانههای اجتماعیپژوهشمصاحبهمخاطبان
-
8.
نویسنده مسئول : حاجی مینه، رحمت ؛ نویسنده : محمودی یمین، رسول ؛
مجله:مطالعات میان فرهنگی»تابستان 1402 - شماره 55 ، C (دانشگاه آزاد/ISC (24 صفحه - از 79 تا 102 )
کلیدواژه ها:فرهنگدولتدیپلماسی عمومیشبکه های اجتماعیاینفلوئنسر
-
9.
نویسنده : پریوش، احمدرضا ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1401 - شماره 87 (15 صفحه - از 1094 تا 1108 )
کلیدواژه ها:شبکههای اجتماعیفرایند توسعه ی محصول جدیداینفلوئنسر
-
10.
نویسنده : امینی، علیرضا ؛ ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ رستگاری، رضا ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1401، دوره چهاردهم - شماره 4 ، الف (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 600 تا 624 )
کلیدواژه ها:استراتژی بازاریابی تاثیرگذارمدل ساختاری معادلهایاینفلوئنسرهای بازاریابیاینستاگراماینفلوئنسراینفلوئنسرهابازاریابی تأثیرگذاراطلاعاتمدلانتخاب اینفلوئنسر